خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

حضور 12 واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه بین المللی صادرات تهران

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۲۸

12 واحد تولیدی و صنعتی به نمایندگی از واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نمایشگاه بین المللی صادرات که از 7 تا 10 اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده، شرکت کردند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از حضور ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی در نمایشگاه بین المللی صادرات تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی وفایی‌نژاد با اشاره به نقش نمایشگاه در ارائه توانمندی واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: حضور و مشارکت در نمایشگاه موجب افزایش توان رقابتی در بازارهای بین المللی، معرفی کالا و ارائه توانمندی داخلی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی به نمایندگی از واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نمایشگاه بین المللی صادرات که از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده، شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای شرکت کننده در زمینه صنایع غذایی، الکترونیک، سلولوزی، کانی غیر فلزی، فلزی در سالنهای ۳۵ و b۴۱ نمایشگاه به ارائه محصولات خود می‌پردازند.

وفایی‌نژاد اظهار داشت: اطلاع رسانی مناسب از سوی معاونت صنایع کوچک و ارتباط تنگاتنگ با صاحبان صنایع مستقر در شهرکهای صنعتی با اولویت تولیدات صادرات گرا بستر را برای مشارکت واحدهای صنعتی در نمایشگاه بین المللی صادرات تهران فراهم نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز