خبرگزاری کار ایران

بازدید نماینده ویژه رئیس جمهوری از پروژه‌های مهر ماندگار مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۸۰

روند اجرای طرح‌های مهر ماندگار مازندران مطلوب است بطوری که در حال حاضر فعالیت پیمانکاران برای اتمام طرح‌های مهر ماندگار دو چندان شده است.

علی اکبر محرابیان مشاور و نماینده ویژه رئیس جمهوری از چند طرح مهم مهر ماندگار مازندران بازدید و در جریان پیشرفت اجرایی آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری، علی اکبرمحرابیان در این بازدید به وجود ۴۶ طرح مهر ماندگار مازندران اشاره کرد و بیان داشت: بیش از ۶۰هزار میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌ای طرح‌های مهر ماندگار استان است.

وی تصریح کرد: روند اجرای طرح‌های مهر ماندگار مازندران مطلوب است و بطوریکه در حال حاضر فعالیت پیمانکاران برای اتمام طرح‌های مهر ماندگار دو چندان شده است.

نماینده ویژه رییس جمهوری در طرح‌های مهر ماندگار، آسفالت ۶۴۰ کیلومتر راه روستایی را از تعهدات دولت به عنوان مهر ماندگار در مازندران عنوان کرد و گفت: دولت در این بخش با مصوبه تهیه و تامین قیر به این طرح‌ها سرعت داده است.

وی بیان داشت: تا کنون نیمی از این تعهدات در مازندران اجرایی شده و تا پایان شهریور ماه بقیه محورهای روستایی آسفالت خواهد شد.

وی به چهار بانده کردن محور قائمشهر - سوادکوه اشاره کرد و گفت: ۴۰ کیلومتر آن به اتمام رسیده و ۳۰ کیلومتر آن تا پایان خرداد به اتمام خواهد رسید.

وی کمربندی جنوبی بابل به طول ۱۶کیلومتر را از مهم‌ترین طرح‌های مهر ماندگار در حوزه راه و شهر سازی عنوان کرد و گفت: یک هزارو ۴۰۰م‌تر از مسیر تملک نشده که با تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار این امر صورت خواهد گرفت.

وی بیان داشت: تا نیمه اول تیرماه سال جاری یک باند از این کمربندی زیر بار ترافیک خواهد رفت. وی کمربندی شمالی ساری را ازدیگر طرح‌های مهم استان مازندران دانست و گفت: این طرح نیز با تامین اعتبار باید تا پایان تیرماه به بهره برداری برسد.

گفتنی است ۲۴ طرح مهم در مازندران به عنوان مهر ماندگار معرفی شد که در صورت بهره برداری از آن‌ها بخش عمده‌ای از مشکلات مردم در نقاط مختلف استان حل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز