خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی مازندران:

بهره‌مندی 110 طرح صنعتی از ظرفیت‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۶۷

تاكنون 110 طرح صنعتی از ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری جهت تأمین وثیقه مورد نیاز بانك‌ها به منظور استفاده از تسهیلات این صندوق معرفی شده‌اند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از بهره‌مند شدن ۱۱۰ طرح صنعتی از پتانسیل و ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه گذاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی وفایی‌نژاد، تأسیس صندوق ضمانت سرمایه گذاری از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در پشتیبانی از واحدهای تولیدی و صنعتی را یک اقدام ماندگار دانست و بیان داشت: شرکت با همکاری صندوق ضمانت از آندسته از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که برای دریافت تسهیلات از بانک‌ها با مشکل وثیقه مواجه بوده‌اند، همکاری لازم را می‌نماید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران افزود: تاکنون ۱۱۰ طرح صنعتی از ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه گذاری جهت تأمین وثیقه مورد نیاز بانک‌ها بمنظور استفاده از تسهیلات این صندوق معرفی شده‌اند.

وفایی نژاداظهار داشت: فراهم نمودن سرمایه گذاری مناسب، به کوتاه نمودن طرح ملی اشتغال زایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را مهم‌ترین هدف تشکیل صندوق ضمانت سرمایه گذاری برشمرد.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی با استفاده از تسهیلات این صندوق، در ارائه تولید و محصول و رقابت در بازارهای داخلی و بین المللی، موجب خودکفایی صنعت و تولید داخلی نسبت به ورود کالاهای خارجی خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز