خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران تاکید کرد؛

مقابله جدی پلیس با ناهنجاری های اجتماعی در سواحل مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۰۲

هدف نیروی انتظامی در طرح سالم سازی دریا، ایجاد امنیت و نظم بخشی بوده و همواره پلیس آماده خدمات رسانی به مردم است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: با ناهنجاری ها وآسیب های اجتماعی در طرح سالم سازی دریا در سواحل برابر قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سرهنگ"روح الامین قاسمی" با اشاره به اینكه نیروی انتظامی در مقوله امنیتی همواره در همه عرصه ها حضور دارد، گفت:با هنجارشکنان و مخلان نظم وامنیت در سواحل دریا برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی افراد به دنبال حیات خلوت خود در طرح دریا هستند،گفت:این افراد نیروی انتظامی را مقابل خود می بینند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران،افزود:هدف نیروی انتظامی در طرح سالم سازی دریا، ایجاد امنیت و نظم بخشی بوده و همواره پلیس آماده خدمات رسانی به مردم است.

قاسمیبا بیان اینکه نیروی انتظامی علاوه بر حفظ امنیت و آرامش در بین مردم اقدامات فرهنگی را در طرح سالم سازی دریا در دستور کار خود دارد، افزود:حدود هزار و 400نیروی پلیس برای امنیت در طرح دریا در سال جاری بکارگیری خواهند شد.

سرهنگ"روح الامین قاسمی" همچنین به تشریح جایگاه ونقش امنیت درجامعه پرداخت و تصریح کرد:اهمیت وجود امنیت در زندگی جمعی تا حدی است كه برخی متفكران اجتماعی در تعاریف خود كلمه امنیت را مترادف با مفهوم سلامتی بكار گرفته اند و وجود آن را ضامن پایداری جامعه سالم پنداشته اند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران تاكید کرد:احساس امنیت همیشه رابطه ای مستقیم با امنیت واقعی ندارد و وجود ویا عدم وجود احساس امنیت لزوما به معنای بهره مندی یا محرومیت از امنیت واقعی نیست.

سرهنگ"قاسمی"یادآور شد:در جایی كه وجود امنیت در جامعه تعاملات اجتماعی را در مسیری طبیعی و واقعی قرار می دهد،احساس عدم امنیت می تواند حركت ها و جریان های طبیعی را در جامعه دچار اختلال كند.

وی با بیان اینکه امنیت از ضروری ترین و مهمترین پشتوانه توسعه پایدار است،به نقش امنیت برای پیشرفت همه جانبه جهان بشری اشاره کرد و افزود:امنیت نقش محوری در توسعه وثبات حیات انسان ها دارد و بدون امنیت هیچ انسانی قادر به ادامه زندگی نمی باشد.

سرهنگ"قاسمی"بابیان اینکه اسلام که بعنوان دین جامع و كاملی است امنیت را پیش نیاز پیشرفت و رفاه می داندو تامین و حفظ آن از وظایف دولت ها و حاكمیت است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه به اجرای طرح های سالم سازی دریا و طرح تابستانه در راستای مقابله با ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی از خرداد ماه سال جاری درسواحل دریا وتفرجگاه های خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز