خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر بابل:

نقش جوانان در خلق حماسه های ماندگار بی بدیل است

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۵۶

جوانان نباید صرفا بر اساس شعار و یا تیپ و قیافه افراد رأی دهند، لیکن می بایست عملکرد گذشته را معیار انتخاب برای آینده قرار دهند.

 

 حسن فلاح، رئیس شورای اسلامی شهر بابل در همایش نقش جوانان در تحقق حماسه سیاسی بر اساس منویات مقام معظم رهبری که با حضور صدها نفر از جوانان حامی جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی شهرستان بابل برگزار گردید گفت:: رشد و توسعه کشور به عملکرد جوانان آن کشور وابسته است و بدون حضور جوانان نمی توان به توسعه پایدار و همه جانبه کشور امیدوار بود.

به گزارش ایلنا از بابل،رئیس شورای اسلامی شهر بابل در ادامه افزود: برای خلق حماسه های ماندگار در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و نظامی به حضور پر شور و نقش آفرین جوانان حماسه آفرین این مرز و بوم نیاز ضروری است.

رئیس شورای راهبردی جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی شهرستان بابل، اضافه کرد: نگاهی به ترکیب جمعیتی حماسه آفرینان پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر حماسه های ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی به خوبی ثابت می کند که جوانان در تحقق حماسه های ماندگار طول تاریخ انقلاب، اصلی ترین نقش را در خلق این حماسه ها بر عهده داشته و با تکیه بر سوابق در خشان ملّت حماسه ساز ایران به یقین می گوییم که قاطبه مردم به ویژه جوانان غیرتمند ایران اسلامی در 24 خرداد ماه سال جاری حماسه بی نظیری را رقم زده و برگ زرین دیگری را بر اوراق افتخار آمیز تاریخ این مرز و بوم می افزایند.

 فلاح همچنین افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: جوانان برای ایفاء نقش خویش در خلق حماسه های سیاسی می بایست: اولاً احساس مسئولیت کنند و ثانیاً با ایمان حرکت کنند و ثالثاً با بصیرت و آگاهی گام برگیرند. بدیهی است در صورتی که این سه خصیصه در جوانان نهادینه شود، جوانان در تمامی زمینه ها موفق خواهند بود.

حجت الاسلام فلاح در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در صورت نهادینه شدن سه خصیصه احساس مسئولیت، ایمان و بصیرت در جوانان، دیگران نمی توانند از جوانان استفاده ابزاری کنند و با شعار های فریبنده آنها را بفریبند.

وی در پایان گفت: با توجه به نقش گسترده انتخابات در پیشرفت یک کشور، لذا جوانان نباید صرفا بر اساس شعار و یا تیپ و قیافه افراد رأی دهند، لیکن می بایست عملکرد گذشته را معیار انتخاب برای آینده قرار دهند؛ چرا که انتخاب امروز، سازنده فردای ماست. به لحاظ اینکه فردا نیز از آن جوانان است لذا حساسیت جوانان برای انتخاب درست می بایست بیش از حساسیت دیگران با شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز