خبرگزاری کار ایران

مدیر كل بانوان و امور خانواده استانداری خبر داد:

افتتاح بزرگترین پارك بانوان استان مازندران در بابل

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۵۲

اجرای برنامه و برپایی جشن هایی با كیفیت و پر محتوا در هفته زن سال جاری در دستور كار استان است.

زهرا شرف الدین مدیر كل بانوان و امور خانواده استانداری، در نشست خبری با رسانه های استان ضمن تشریح برنامه های هفته زن در مازندران گفت: اجرای برنامه و برپایی جشن هایی با كیفیت و پر محتوا در هفته زن سال جاری در دستور كار استان است.

به گزارش ایلنا از ساری،وی هدف از برگزاری مراسم هفته زن در شهرهای مازندران را ارتقای سطح فرهنگی جامعه اعلام داشت و گفت: تبیین جایگاه و منزلت زن و خانواده در اسلام، آموزش مهارت های زندگی با رویكرد دینی از جمله اهداف برنامه هاست.

شرف الدین، تجلیل از بانوان نمونه استان در عرصه های مختلف را از جمله برنامه های استانی اعلام و تصریح كرد: در این مراسم با حضور مدیران ارشد استان، از 14 بانوی برتر شامل زن كارآفرین، خانواده كارآفرین، سرپرست، مربی، استاد، معلم زن نمونه استان به همراه 11 كارمند بانوی برگزیده استان تجلیل خواهد شد.

مدیركل بانوان و امور خانواده استانداری از برگزاری جشن كوثر در همه شهرهای استان در هفته زن خبر داد و تصریح داشت: بزرگترین پارك بانوان استان نیز طی هفته مذكور در بابل افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت احراز پست مدیریتی بانوان در دستگاه های اجرایی استان طی دولت های نهم و دهم، گفت: 406 نفر از بانوان به عنوان مدیرارشد و میانی در دوایر دولتی استان مشغول فعالیت هستند و این در حالی است كه این تعداد تا سال 1384 تنها به 45 نفر رسیده بود.

شرف الدین گفت: تلاش و فعالیت پیگیر و عالمانه بانوان و ارتقای توان علمی آنها، بارزترین دلیل سپردن امور مهم ادارات دولتی به آنان است.

وی با اشاره به ساخت 16 سالن ورزشی مختص بانوان در شهرهای استان از سال 84 تا كنون، گفت: سال گذشته بیش از 400 نفر از بانوان شاغل مازندران در رشته های مختلف مسابقات ورزشی شركت داشتند.

مدیر كل بانوان و امور خانواده استانداری در ادامه جلسه بر تقویت آموزش به منظور تحكیم امور خانواده تاكید كرد و بیان داشت: توانمند سازی بانوان در ابعاد مختلف، تحكیم بنیان خانواده ها و تعمیق ارزش های دینی از جمله اهداف برگزاری كلاس های آموزشی خانواده ها می باشد.

شرف الدین از آموزش بیش از 110 هزار نفر بانوی خانه دار استان از 86 تا كنون خبر داد و گفت: 13 هزارو 834 نفر از دختران روستایی و دانش آموز، تحت آموزش توانمندی قرار گرفته اند.

رییس ستاد بزرگداشت هفته زن در استان با اشاره به برگزاری دوره های ترویج عفاف و حجاب در استان، گفت: تعداد 6هزار 378 نفر مورد آموزش قرار گرفتند.

وی در عین حال برگزاری دوره های آموزشی را عامل موثری در راستای ایجاد تغییر مثبت فرهنگی در خانواده ها دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز