خبرگزاری کار ایران

فرماندار آمل:

مشکلات عدیده‌‌ای در عرصه کارگری وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۴۷

باید در هفته کار و کارگر به بهترین نحو از فعالان این عرصه تجلیل شود./ شهرستان آمل با داشتن قریب به 46 درصد صنعت مازندران بخش وسیعی از اشتغال استان را دارد.

فرماندار آمل گفت: در عرصه كارگری مشكلات عدیده‌ای در كشور وجود دارد.

به گزارش ایلنا از آمل،یدالله اکبرزاده در ستاد هماهنگی روز کارگر و روز معلم شهرستان آمل با اشاره به اینکه باید بتوانیم محیطی سالم برای کار و تلاش این قشر مهیا کنیم، بیان کرد: در عرصه کارگری مشکلات عدیده‌ای در کشور وجود دارد اما همه تلاش دولت این است که کارگر و کارفرما هر دو در کنار هم دیده شوند.

وی با اعلام اینكه شهرستان آمل به عنوان قطب صنعت مازندران، 56 درصد صادرات استان را به خود اختصاص داده است، اذعان داشت: این شهرستان با داشتن قریب به 46 درصد صنعت مازندران بخش وسیعی از اشتغال استان را دارد.

اكبرزاده تاكید كرد: باید در هفته کار و کارگر به بهترین نحو از فعالان این عرصه تجلیل شود.

فرماندار آمل با بیان اینکه در راستای شکوفایی اقتصادی و رسیدن به استقلال اقتصادی تلاش کارفرمایان و دست‌اندرکاران اثرگذار است، اظهار داشت: آمل از جمله شهرهای صنعتی مازندران است که در این زمینه موثر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه شهیدان بزرگ دفاع مقدس از قشر کارگر بودند که در مکتب امام راحل ره صد ساله را طی کردند، افزود: از میان رفتن استثمار از برکات انقلاب اسلامی بود و این بود که وجود کارگر را برای نظام فرصتی مناسب دیده است.

اكبرزاده با بیان اینکه کارگر و کارفرما هر دو در اقتصاد اثرگذار هستند، یادآور شد: ارج نهادن به هر دو قشر منجر به افزایش تولید می‌شود.

این مسئول همچنین با اشاره به 12 اردیبهشت روز معلم با اعلام اینکه بارها تاکید شده که معلمان نقش انبیا را برای جوانان دارند، خاطرنشان کرد: فرهنگیان منشا تحولات در جامعه هستند.

اکبرزاده با بیان اینکه آمل با تلاش علمای زمان خود به این جایگاه رسیده است، تصریح کرد: آنچه نیاز است تا به نحو شایسته از جایگاه فرهنگیان دفاع شود باید در روز صورت گیرد.

وی ابرزا داشت: جایگاه علمی نسل جدید و گذشتگان مرهوم تلاش معلمان است و این حق نادیده گرفته نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز