خبرگزاری کار ایران

یادگاران هشت سال دفاع مقدس زینت كشور هستند

در هفته گرامیداشت دفاع مقدس و به منظور رفع موانع ساخت مسكن جانبازان و ایثارگران نشستی مشترك از سوی مسؤلین راه و شهرسازی استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران صورت پذیرفت.

ساری - ایلنا: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس و به منظور رفع موانع ساخت مسكن جانبازان و ایثارگران نشستی مشترك از سوی مسؤلین راه و شهرسازی استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران صورت پذیرفت.

به گزارش ایلنا، مهندس سید عباس رهگشای مدیریت مسكن و ساختمان این اداره كل در این نشست ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان، جانبازان و ایثارگران سرفراز هشت سال دفاع مقدس عنوان كرد: تامین مسكن برای همه اقشار جامعه، به خصوص گروههای كم در آمد و آسیب پذیر، از اهم اولویتها و وظایف دولتها محسوب می گردد.

وی در ادامه به تامین سرپناه و مسكن جانبازان و ایثارگران اشاره و تصریح كرد: راه و شهرسازی مازندران در راستای وظایف ذاتی خود، آمادگی كامل داشته تا در زمینه رفع موانع و مشكلات اجرایی در خصوص تامین مسكن این عزیزان اقدامات درخورتوجه ای را به اجرا گذارد.

مدیریت مسكن و ساختمان راه و شهرسازی استان در ادامه به بررسی رفع موانع اجرایی مسكن جانبازان اشاره و افزود: در حال حاضر با تعامل و همدلی صورت گرفته مشكلات اجرایی مسكن جانبازان از جمله آماده سازی زمینها توسط این اداره كل و دیگر دستگاه های ذیربط در شهرهای استان از جمله فریدونكنار و ساری دردست پیگیری و اجرا بوده كه ان شاءالله به زودی مرتفع می شود.

گفتنی است با توجه به رشد بالای جمعیت در دهه های گذشته تامین مسكن و سرپناه برای جامعه جوان و پویای كشور به یكی از دغدغه های اصلی جامعه تبدیل شده، از این رو در دولت كریمه طرحی به نام مسكن مهر با هدف تامین مسكن و بر طرف كردن نیاز اقشار كم درآمد به اجرا درآمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز