خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری مازندران عنوان کرد:

مسكن مهر دستاورد مهم دولت دهم

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۶۹

باید با تمام توان در جهت اجرایی شدن پروژه های مسكن مهر گام برداریم چرا كه مسكن مهر دستاورد بزرگ و مهم دولت كریمه دهم است.

معاون عمرانی استانداری مازندران در جلسه شورای مسكن این استان كه با هدف بررسی روند اجرایی پروژه های مسكن مهر شهرستان بهشهر برگزار شد، عنوان كرد: باید با تمام توان در جهت اجرایی شدن پروژه های مسكن مهر گام برداریم چرا كه مسكن مهر دستاورد بزرگ و مهم دولت كریمه دهم است.

به گزارش ایلنا از ساری، سید عیسی هاشمی معاون عمرانی استانداری مازندران در این جلسه كه با حضور مدیران كل دستگاه های اجرایی مرتبط با مقوله مسكن در استانداری مازندران برگزار شد اظهار داشت: با توجه به پیشرفت فیزیكی پروژه های مسكن مهر در استان باید با همت و تعامل دستگاه های زیر بنایی استان خدمات شهری و زیر بنایی پروژه های مذكور نیز هر چه زودتر اجرایی شود. معاون عمرانی استانداری مازندران در ادامه تصریح كرد: مسكن دغدغه اصلی و ابتدایی برای هر خانواده ای محسوب شده، از این رو بر طرف كردن این مسئله توسط خدمتگزاران مردم در دولتها می تواند عاملی مهمی در جهت تعامل، همدلی و اعتماد مردم به آن دولت باشد.

سید علی اسد مدیركل راه و شهرسازی استان مازندران نیز در این جلسه به پروژه های مسكن مهر شهرستان بهشهر اشاره و عنوان كرد: 1154 پروژه مسكن مهر در شهرستان بهشهر به ظرفیت 4999 واحد توسط این اداره كل در این شهرستان در دست اجرا بوده كه از این تعداد 3576 واحد در مرحله نازك كاری است.

مدیركل راه و شهرسازی استان در ادامه خواستار تلاش جدی همه عوامل از جمله پیمانكاران، مشاوران و مدیران تعاونیها برای اتمام پروژه های در دست اجرا در مازندران شد و اظهار داشت: تامین مسكن برای همه اقشار جامعه، به خصوص گروه های كم درآمد و آسیب پذیر از جمله اهداف دولت كریمه در بخش مسكن مهر است.

گفتنی است در این جلسه در خصوص مشكلات و موانع اجرایی پروژه های مذكور بحث و تصمیماتی در جهت رفع موانع مذكور اتخاذ گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز