خبرگزاری کار ایران

مدیریت ساخت و توسعه راهها راه و شهرسازی استان مازندران:

ساخت 280 كیلومتر بزرگراه در مازندران در دست اجراست

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۶۵

تعریض و چهارخطه كردن محورهای ارتباطی هراز، سوادكوه، ساری _ جویبار، قائمشهر _ جویبار، درویش خیل _ فریدونكنار و آمل _ بابل قدیم و... از جمله محورهایی هستند كه عملیات تعریض و چهارخطه شدن در آنها در دست اجراست.

مدیریت ساخت و توسعه راهها اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران از اجرای ساخت 280 كیلومتر بزرگراه با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد تومان در این استان خبر داد و عنوان كرد: با توجه به كمبود اعتبارات، اقدامات گسترده راهسازی در مازندران با همت و تلاش همه مسئولین راه و شهرسازی بسیار موفق بوده است.

به گزارش ایلنا از ساری، علی اكبر ییلاقی ضمن قدردانی از تلاش همه كاركنان این مجموعه در جهت اهداف عالیه این اداره كل عنوان كرد: مازندران به دلیل شرایط ویژه منطقه ای و جغرافیایی از محورهای مواصلاتی مهمی برخوردار بوده و از طرفی وجود تراكم جمعیت شهری و فاصله نزدیكی شهرهای این استان به هم راههای پر ترافیكی را در این استان شاهدیم از این رو این اداره كل به غیر از وظیفه ذاتی خود در خصوص حفظ و نگهداری راهها اقدامات بسیار گسترده ای را در زمینه بهسازی و ارتقاء محورهای اصلی و شریانی این استان از چند سال گذشته در دستور كار خود دارد. وی در ادامه ضمن اشاره به اجرای پروژه های راهسازی در استان اظهار داشت:‌ در حال حاضر عملیات اجرایی ساخت 280 كیلومتر بزرگراه با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد تومان در استان در دست اجرا بوده و پیش بینی می شود با برنامه ریزی از قبل تعیین شده در سال جاری عملیات اجرایی ساخت 241 كیلومتر دیگر نیز اجرایی شود.

مدیرت ساخت و توسعه راهها راه و شهرسازی مازندران در ادامه خاطر نشان كرد: تعریض و چهارخطه كردن محورهای ارتباطی هراز، سوادكوه، ساری _ جویبار، قائمشهر _ جویبار، درویش خیل _ فریدونكنار و آمل _ بابل قدیم و... از جمله محورهایی هستند كه عملیات تعریض و چهارخطه شدن در آنها در دست اجراست.

ییلاقی در خاتمه خواستار نظارت بیشتر و دقیق تر از سوی ناظرین و كارشناسان این اداره كل بر عملكرد پیمانكاران راهسازی در استان شد و تصریح كرد: با توجه به شروع فصل مناسب كاری ناظرین با صرف وقت بیشتر در پروژه ها حضور مستمر داشته تا پروژه ها علاوه بر سرعت در كمیت كار، در كیفیت نیز از استاندارد بالایی برخوردار باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز