خبرگزاری کار ایران

گیلان قهرمان پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان کشور شد

کد خبر : ۴۹۲۲۸

در دیدار نهایی، تیم گیلان با نتیجه 2 بر یک، یزد را شکست داد و به عنوان قهرمانی رسید.

پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان کشور که با حضور 24 تیم از استان های مختلف کشور در بابلسر جریان داشت پس از برگزاری 52 مسابقه با قهرمانی تیم گیلان و حذف مازندران در مرحله نیمه نهایی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا از بابلسر،در دیدارنهایی این مسابقات که شامگاه سه شنبه در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد، در دیدار نهایی، تیم گیلان با نتیجه 2 بر یک، یزد را شکست داد و به عنوان قهرمانی رسید.

در مسابقه رده بندی نیز، تیم همدان با نتیجه 3 بر یک از سد خوزستان گذشت و به عنوان سومی این مسابقات اکتفا کرد.

در پایان این مسابقات جام اخلاق به تیم کرمان رسید و امید صداقتی به عنوان بهترین داور، مصطفی حیدری از استان یزد با زدن 13 گل به عنوان آقای گل مسابقات، علی شاکری از خوزستان به عنوان فنی ترین بازیکن و مصطفی حسینی نیا از مازندران به عنوان بهترین دروازه بان مسابقات انتخاب شدند.

بر اساس اعلام جبریل یوسفی سرمربی و حسین شمس مدیرفنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان که در مدت 6 روز برگزاری این رقابت ها در بابلسر حضور داشتند، 22 بازیکن از 18 استان و 3 مربی از استان های اصفهان، خراسان رضوی و هرمزگان برای حضور در اردوهای بعدی تیم ملی انتخاب شدند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز