خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

تقاطع غیر همسطح کمربندی بهشهر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۳۲

تقاطع غیر همسطح کمربندی بهشهر با تخصیص 10 میلیارد ریال اعتبار سال آینده به بهره برداری می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تقاطع غیر همسطح کمربندی بهشهر با تخصیص 10 میلیارد ریال اعتبار سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از بهشهر،احمد صادقی روز پنجشنبه در پایان بازدید از پروزه احداث تقاطع غیر همسطح کمربندی بهشهر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: همچنین پروژه زیر گذر روستای کلبستان نکا نیز با در نظر گرفتن 10 میلیارد اعتبار که از طریق فروش اوراق مشارکت تامین می شود، ساخته خواهد شد.

وی بیان داشت: در ابتدای ساخت اکمربندی بهشهر، احداث 2 میدان به جای تقاطع های همسطح در نطر گرفته شد اما پس از مدتی که از راه اندازی آن گذشت، به دلیل غیر فنی بودن و خطرآفرین بودن این میادین، 2 تقاطع غیر همسطح برای روان سازی عبور و مرور و کاهش خطرات جایگزین این میدان ها شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: روند احداث و ساخت این پل روگذر بسیار مطلوب است و در صورت تزریق اعتبار مصوب شده، در کمتر از زمان مقرر شده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد با افتتاح این تقاطع غیر همسطح تلفات و تصادفات ناشی از وجود میدان غیر استاندارد دراین کمربندی برای همیشه برطرف شود.

صادقی گفت: پروژه های راهسازی مازندران نیازمند اعتبارات بیشتر است و با سرمایه گذاری مناسب و ایجاد راه ارتباطی ایمن می توان میلیونها گردشگر و مسافر را به این استان هدایت كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز