خبرگزاری کار ایران

مدیركل خدمات شهری سازمان شهرداری ها وزارت كشور:

روند احداث کارخانه کمپوست بهشهر مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۲۹

روند احداث و پیشرفت فیزیکی احداث کارخانه 250 تنی کمپوست بهشهر که قابلیت استفاده از زباله های شهرهای شرق مازندران را دارد، مطلوب است.

مدیركل خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت كشور گفت: روند احداث و پیشرفت فیزیکی احداث کارخانه 250 تنی کمپوست بهشهر که قابلیت استفاده از زباله های شهرهای شرق مازندران را دارد، مطلوب است.

به گزارش ایلنا،مسعود احمدی در پایان بازدید از کارخانه درحال احداث کمپوست بهشهر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به محدودیتهای اقتصادی و کمبود قطعات و دستگاههای مرتبط برای نصب در کارخانه کمپوست، سرعت ساخت این کارخانه می تواند نوید بخش بهره برداری هر چه سریعتر از این واحد صنعتی باشد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه خرید دستگاه "ویندرو" بیش از 2 میلیارد ریال هزینه در بر داشت، شهرداری بهشهر فعلا برای هوادهی زباله میتواند با تجهیزاتی مانند بیل مکانیکی اقدام به عملیات هوادهی به زباله ها کن که انجام این عملیات در سه مرحله 40 روزه انجام می شود.

مدیركل خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت كشور افزود: در صورت توافق با استانداری مازندران متعهد می شویم مابقی هزینه های کارخانه را پرداخت کنیم.

احمدی ادامه داد: در حال حاضر هزینه جمع آوری و دپو زباله برای هر شهروند کیلویی 700 ریال است که با راه اندازی کارخانه، این هزینه به 100 ریال کاهش خواهد یافت و مشکل زباله شهرستانهای بهشهر، نکا و گلوگاه برطرف خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز