خبرگزاری کار ایران

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه:

فضای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های شرق مازندران فراهم است

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۳۱

فضا برای برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه های شرق مازندران فراهم است و از آنجا که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب پشتیبان کرسی های آزاداندیشی هستند، نباید برای برگزاری این کرسی ها هراس داشته باشیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: فضا برای برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه های شرق مازندران فراهم است و از آنجا که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب پشتیبان کرسی های آزاداندیشی هستند، نباید برای برگزاری این کرسی ها هراس داشته باشیم.

به گزارش ایلنا،احمدعلی مقیمی روز شنبه در نشست آموزشی دانشگاه های شرق مازندران که در دانشگاه جامع علمی کاربردی بهشهر برگزار شد اظهار داشت: دانشجو باید در فضای دانشگاه از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و در برابر هجمه های دشمنان بایستد و بهترین فرصت در این راستا برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها است.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در برگزاری کرسی های نظریه پردازی و آزاداندیشی گفت: طرح مباحث مختلف در کرسی های آزاداندیشی مجاز می باشد و استادان و دانشجویان می توانند آزادانه نظرات خود را در قالب کرسی های آزاداندیشی مطرح و پیرامون آن بحث کنند.

مقیمی با تاكید بر لزوم افزایش ظرفیت دانشگاه ها برای تضارب افكار علمی و سیاسی، گفت: صلاح جامعه اسلامی در برگزاری این كرسی ها و تحقق منویات و تفكرات مقام معظم رهبریاست.

وی به لزوم تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: یکی از راه های رسیدن به این هدف، تغییر سبک زندگی و دوری جستن هر چه بیشتر از تجملات است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سبك زندگی در جمهوری اسلامی ایران باید اسلامی باشد و ‌بخشی از سبك زندگی افراد جامعه از سبك زندگی مسوولان الگو می گیرد از این رو اجرای سبك زندگی ایرانی - اسلامی باید از مسوولان آغاز شود.

مقیمی ادامه داد: سبك زندگی هر جامعه، هویت فرهنگی آن جامعه است و رهبر معظم انقلاب ایده سبك زندگی ایرانی - اسلامی را مطرح كردند و ما باید این ایده را به برنامه تبدیل و اجرا كنیم.

وی بیان کرد: برای اینکه زندگی سبک ایرانی اسلامی به صورت الگو وارد جامعه شود باید سبک الگوی سبک زندگی اسلامی در بین اقشار مختلف تبیین شود.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان در رابطه با خانواده و فرهنگ سازی از طریق رسانه ها از مهمترین اقدامات فرهنگی برای به توجه به سبک زندگی اسلامی است و برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی بویژه در خانواده ها، باید از نسل جوان آغاز شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح موضوع اقتصاد مقاومتی بهترین رهنمود در این برهه از انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب است و برای فائق آمدن بر استکبار در این مبارزه مستمر، اجرا و تدوین اقتصاد مقاومتی از ضروریات بوده و همواره باید در دستور کار مسوولان اقتصادی کشور قرار گیرد.

مقیمی افزود: اکنون بسیاری از ظرفیت های اقتصادی کشور ناشناخته مانده و باید از سوی دلسوزان انقلاب شناسانده شود و وظیفه ما نیز حمایت از تولیدات داخلی است که با این شیوه می توان از اقتصاد مقاومتی حمایت و شرایط را به یک فرصت تبدیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه در اقتصاد مقاومتی باید بر قابلیت ها تکیه کرد، گفت: اقتصاد مقاومتی فرآیند توانمندسازی و قابلیت سازی بلندمدت است و در این اقتصاد، باید بر اساس دیدگاه قابلیت محور و نه تهدید محور حرکت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز