خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران درگذشت حسن حبیبی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۷۷

خبر درگذشت دكتر حسن حبیبی، انسانی كه عمر شریفش را صرف مجاهده برای اعتلای علم، فرهنگ و انقلاب اسلامی نمود، همه ی دوستداران نظام مقدس اسلامی را قویا" متالم و متاثر كرد.

استاندار مازندران در پیام تسلیت درگذشت دكتر حسن حبیبی گفت: از شمار دو چشم یك تن كم و ز شمار خرد هزاران بیش.

به گزارش ایلنا از ساری،  سید علی اکبر طاهایی آمده است:خبر، انسانی كه عمر شریفش را صرف مجاهده برای اعتلای علم، فرهنگ و انقلاب اسلامی نمود، همه ی دوستداران نظام مقدس اسلامی را قویا" متالم و متاثر كرد.

سال ها اهتمام و مجاهدت در سنگر علم و انقلاب در كسوت بنیانگذار بنیاد ایران شناسی، معاون اولی رییس جمهور در چند مقطع، عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیگر صحنه های تلاش علمی و ادبی و فرهنگی، از زنده یاد حبیبی انسانی ماندگار در اذهان و تاریخ معاصر ایران ساخته است.

این جانب ضمن عرض تسلیت این فقدان بزرگ به خانواده ی محترم، همه ی یاران و همراهان آن مرحوم و تمامی دوستداران انقلاب و نظام اسلامی، خصوصا جامعه ی علمی و دانشگاهی، آمرزش و رضوان الهی برای آن فقید سعید و صبر و شكیبایی برای بازماندگان و عافیت برای خدمت گزاران نظام اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری " مد ظله العالی " از خداوند سبحان مسالت دارم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز