خبرگزاری کار ایران

از ابتدای امسال؛

276 فقره حادثه در آمل رخ داد

کد خبر : ۴۱۲۲۵

از ابتدای امسال تاکنون 276 فقره حادثه در آمل رخ داد که تعداد 220 فقره آن آتش سوزی و تعداد 56 فقره آن امداد و نجات بوده است.

ایلنا-آمل:سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: از ابتدای امسال تاکنون 276 فقره حادثه در آمل رخ داد که تعداد 220 فقره آن آتش سوزی و تعداد 56 فقره آن امداد و نجات بوده است.

به گزارش ایلنا،حسین نذیری در گفت و گو با ایلنا با اشاره به اینکه آتش‌سوزی واحدهای مسکونی و نیز واحدهای کسبی بیشترین تعداد آتش سوزی 9ماهه امسال در شهرستان آمل بوده، یادآور شد: در این مدت ماموران گروه امداد و نجات سازمان 56 بار به منظور امداد رسانی به حادثه دیدگان جاده‌ای‌، آسانسور، چاه و سایر حوادث ایستگاه‌های آتش نشانی را ترک کرده و به داد حادثه دیدگان شتافتند.

وی تصریح کرد: بر اثر وقوع در مجموع، تعداد 276 مورد حادثه آتش سوزی و امداد و نجات در حوادث 9 ماهه سال 1391؛ متاسفانه تعداد 10نفر از شهروندان کشته و تعداد 42 نفرآنان نیز دچار مصدومیت شدند.

نذیری اضافه کرد: تعداد حادثه آتش سوزی و نیز تعداد مصدومان سوانح در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش داشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل بهترین شیوه برای ارتقا سطح ایمنی در جامعه را آموزش و فرهنگ سازی دانست و گفت: در راستای رسیدن به این هدف واحد آموزش و پیشگیری سازمان با همکاری مهد کودک‌ها، مدارس، مراکز درمانی، بانک‌ها و ادارات، شرکت‌ها به برگزاری کلاس و دوره های آموزش عمومی در زمینه اطفاء حریق اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این سازمان در اجرای برگزاری این کلاس‌ها آموزش‌هایی در بخش‌های خصوصی و دهیاری ها صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا: شهرستان حدود 400 هزار نفر آمل دارای 5 ایستگاه آتش نشانی وخدمات ایمنی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز