خبرگزاری کار ایران

با حضور رییس جمهور صورت می‌گیرد؛

برگزاری نشست هم اندیشی به منظور برون رفت از مشکلات صنعت و تولید مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۱۸

در آیندهٔ نزدیک با همکاری مجمع نمایندگان استان و اهتمام سید حسن موسوی، رییس دفتر محترم رییس جمهور، نشست و گپ و گفتی را در خصوص مسایل صنعت و تولید استان با رییس جمهور محترم برگزار خواهیم کرد.

ایلنا-ساری: سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در نشست هم اندیشی تشکل‌ها با نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی و استاندار در خصوص صنعت و تولید استان، اذعان داشت: این نشست با هدف هم افزایی و بهره گیری از همهٔ ظرفیت‌ها و توان مندی‌های استان به منظور برون رفت از مشکلات صنعت و تولید مازندران برگزار شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران استاندار با اعلام اینکه مشکلات بخش صنعت و تولید کشور پیچیده است و بایست در جلسات اقتصادی با شفافیت به طرح و حل آن‌ها پرداخت، خبر داد: در آیندهٔ نزدیک با همکاری مجمع نمایندگان استان و اهتمام سید حسن موسوی، رییس دفتر محترم رییس جمهور، نشست و گپ و گفتی را در خصوص مسایل صنعت و تولید استان با رییس جمهور محترم برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه از برگزاری نشست دیگری در اسفند ماه سال جاری با حضور نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و تشکلهای تولیدی و صنعتی استان در خصوص بررسی جامع و دسته بندی شدهٔ مشکلات صنعت و تولید استان خبر داد.

استاندار با توجه به اعمال تحریم‌های جدید دشمنان بر علیه ملت انقلابی ایران، تصریح کرد: در آینده پژوهی و تدوین سازو کار‌ها، مراحل بعدی تحریم نیز مورد توجه برنامه ریزان و مدیران قرار گیرد تا بتوان از مشکلات جلوگیری کرد.

وی پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ۴ درصدی در بخش مسکن مهر در مازندران را یک گام ارزشمند از سوی دولت عنوان کرد و بیان داشت: این در حالی است که سیل اخیر بهشهر، چالوس، نوشهر، یا اطراف بابل، آمل، سوادکوه، بلدهٔ نور، یا منطقهٔ لاویج و کلیجان رستاق و می‌اندرود و هم این طور موضوع رانش در هزار جریب، هزینهٔ هنگفتی را به دوش دولت نهاد.

طاهایی با توجه به برخی بی‌انصافی‌ها در خصوص عملکرد و اقدامات دولت نهم و دهم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در آستانه سال، در آستان قدس رضوی مبنی بر اینکه اجرای یارانه‌ها کار بسیار خوبی بود، بیان داشت: در ادبیات گفتمانی، هم بیان کنندگان و هم طرح کنندگان مشکلات و مطالبات جامعه باید رعایت انصاف را بنمایند.

استاندار با بیان اینکه مقام معظم رهبری اجرای هدفمندی یارانه‌ها را در راستای اصلاح الگوی مصرف مورد تاکید قرار داد، اظهار داشت: من نه به عنوان عضوی از دولت بلکه به عنوان شهروند استان این مسایل را طرح می‌کنم و معتقدم برخی از این داوری‌ها هدف دار است.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های پایانی کار دولت با انتقاد صرف و حمله به اشخاص، گرهی از مشکلات کشور گشوده نخواهد شد، گفت: این ادبیات به هیچ وجه ادبیات قرآنی، توحیدی، فاطمی و علوی نیست.

طاهایی با اشاره به اینکه با تقویت همدلی و بهره گیری از ظرفیت استان می‌توان بر برخی از مشکلات غلبه کرد، ابراز نمود: اگر کسانی برای رضای خدا و توسعه استان نقدی بر من داشته باشند با حوصله و خویشتنداری به آن‌ها گوش و از آن‌ها بهره گیری خواهم کرد.

استاندار ادامه داد: همواره از تحلیل‌ها و نقدهای اصحاب رسانه در راستای توسعه استان استفاده کرده و خواهم نمود.

وی با بیان اینکه رییس جمهور با اجرای طرح هدفمندی، گفتمان رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کرد و مجلس هم با تصویب این قانون در این راه به ایشان یاری رساند، خاطر نشان ساخت: یکی از محوری‌ترین بحث هدفمندی یارانه‌ها، ارتقا بهره وری است و ارتقا بهره وری با اجرای این طرح از هدر رفت انرژی در کشور جلوگیری کرد.

استاندار تاکید کرد: نباید با انجام عمل و یا قضاوتی نادرست از مواضع رهبری سبقت گرفت.

نماینده عالی دولت یاد آور شد: امیدواریم با همدلی و تقویت گفتمان مشترک در کاهش مشکلات استان موفق باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز