خبرگزاری کار ایران

برگزاری انتخابات نظام مهندسی شهرستان رامسر

کد خبر : ۴۰۶۶۹

همزمان با 19 دفتر نمایندگی نظام مهندسی استان مازندران در شهرستان رامسر نیز انتخابات نظام مهندسی از ساعت 9 صبح در حال برگزاری است.

ایلنا-رامسر: همزمان با 19 دفتر نمایندگی نظام مهندسی استان مازندران در شهرستان رامسر نیز انتخابات نظام مهندسی از ساعت 9 صبح در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا،در این انتخابات،مهندسین شهرستان رامسر برای انتخاب 3 نفر هیئت رییسه به پای صندوق های رای رفتند.

رستم زرودی فرماندار رامسر نیز به همراه علی امینی شاد رییس سابق نظام مهندسی و رییس شورای شهر رامسر،علیرضا مبشری عضو شورای شهر کتالم و ساداتشهرو رمضانی رییس اداره راه از این انتخابات بازدید به عمل آوردند.

رستم زرودی فرماندار رامسر در این بازدید در بین اعضای برگزار انتخابات نظام مهندسی شهرستان رامسر گفت:قطعا ساختار نظام مهندسی دارای آفت هایی است و باید آفت کش داشته باشیم تا نظام مهندسی خوب و مطلوبی شکل گیرد.

تورج نائیج پور نماینده نظام مهندسی استان مازندران در صندوق رامسر در این دیدار روند استقبال از انتخابات این دوره نظام مهندسی شهرستان رامسر را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت:پیش بینی می کنیم که نصف اعضای نظام مهندسی شهرستان رامسر در این انتخابات شرکت کنند.

وی در ادامه گفت:به علت رقابت شدید بین نامزدهای انتخاباتی در شهرستان رامسر انتظار داریم حضور مهندسان نسبت به تعداد اعضا نظام مهندسی شهرستان از درصد بالایی برخوردار باشد.

در ادامه علی امینی شاد رییس سابق نظام مهندسی نیز گفت:مهندسان قشر فرهیخته جامعه هستند و ما باید تلاش کنیم تا نظام مهندسی را به دل دانشگاهها ببریم.

وی ادامه داد:چیزی حدود دو سوم انتخاب کنند گان بدون پروانه هستند در حالی که آنها نیز در روند انتخابات تاثیر گذار هستند.

امینی شاد گفت:هم انتخاب شونده گان و هم انتخاب کنندگان باید آگاهی لازم را داشته باشند وبا علم و اگاهی وظایف خود را بدرستی انجام دهند.

وی در پایان گفت:انتخابات نظام مهندسی باید با تمام انتخاباتی که در جامعه شکل گیرد فرق نماید.

شایان ذکر است رامسر دارای حدود 600 عضو نظام مهندسی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز