خبرگزاری کار ایران

رییس هیات تنیس روی میز مازندران:

یك مازندرانی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز نونهالان كشور دعوت شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۰۱

علی اكبر شعاری "‌ تنها مازندرانی حاضر در این اردو است كه در اردوی آماده سازی تیم ملی كه به میزبانی اصفهان برگزار می شود شركت خواهد كرد.

ایلنا- ساری:رییس هیات تنیس روی میز مازندران گفت: با دعوت كادر فنی و پس از درخشش در رقابت های قهرمانی كشور، یك مازندرانی به اردوی اماده سازی تیم ملی تنیس روی میز نونهالان پسر كشور دعوت شد.
‌به گزارش ایلنا از ساری،عباس زعفری ‌روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: " علی اكبر شعاری "‌ تنها مازندرانی حاضر در این اردو است كه در اردوی آماده سازی تیم ملی كه به میزبانی اصفهان برگزار می شود شركت خواهد كرد.
وی بیان داشت: رشد و توسعه زیرساخت های این ورزش و احداث مكان های تخصصی برای علاقه مندان این رشته، در دستور كار هیات تنیس روی میز مازندران قرار دارد.
زعفری گفت: برنامه اصلی ما در سال های اخیر، توجه به سنین پایه و تشكیل كمیته های استعداد یابی بود كه این روند تا شناسایی استعدادهای جدید تنیس روی میز استان ادامه خواهد یافت.
وی همچنین از برگزاری مسابقات تنیس روی میز آزاد جوانان خبر داد و گفت: در این رقابت ها كه به میزبانی بابل برگزار شد، " امیرحسین رزاق نیا ‌از قائمشهر اول شد، "‌حسین ولی نژاد "‌از بابل دوم شد و " سبحان هادی نژاد "‌ از بابل در جایگاه سوم ایستاد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز