خبرگزاری کار ایران

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران:

تركیب تیم مازندران در رقابت های رالی قهرمانی كشور مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۸۹

مازندران، استانی مستعد و دارای سابقه پر افتخار در موتورسواری و اتومبیلرانی است و لازمه تداوم موفقیت های ورزشكاران این رشته ها احداث پیست استاندارداتومبیلرانی و موتورسنگین در استان است.

ایلنا- ساری:رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران گفت: تركیب تیم اعزامی مازندران به رقابت های رالی قهرمانی كشور مشخص شد.
‌به گزارش ایلنا از ساری،علی یگانگی ‌روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این  رقابت ها به میزبانی تهران برگزار می شود و مازندران با 3 راننده و 3نقشه خوان در این مسابقات كه در كلاس هزار و 400 سی سی برگزار می شود،شركت خواهد كرد.
وی بیان كرد: ‌میثاق قاسمی، هادی سلیمانی ‌و انوشیروان عرب ‌به عنوان راننده و كوروش جی فانی ‌، میلاد توری تبریزی ‌و هومن وطنی به عنوان نقشه خوان در این رقابت ها برای كسب عنوان قهرمانی با حریفان رقابت خواهند كرد.
رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران افزود: مازندران، استانی مستعد و دارای سابقه پر افتخار در موتورسواری و اتومبیلرانی است و لازمه تداوم موفقیت های ورزشكاران این رشته ها احداث پیست استاندارداتومبیلرانی و موتورسنگین در استان است.
وی ادامه داد: مازندران بیش از 500 ورزشكار فعال در رشته های اتومبیلرانی و موتورسواری دارد كه در صورت رفع مشكلات مربوط به كمبود پیست استاندارد، زمینه جذب علاقه مندان بیشتر در این رشته ها فراهم خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز