خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس جمهور در رامسر تاکید کرد:

رامسر باید به عنوان یک شهر گردشگری شناخته شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۷۳

در استان مازندران ستاره های درخشانی بر قله های رفیع شهادت ایستاده اند که شهید خلعتبری، شیرودی و کشوری از نامداران این شهدا هستند.

ایلنا - رامسر: محمد رضا رحیمی معاون اول رییس جمهوربه همراه وزرای اقتصاد و دارایی، نیرو و استاندار مازندران صبح امروز بمنظور شرکت در مراسم یادواره شهید سر لشگر خلبان حسین خلعتبری و 268 شهید شهرستان رامسر وارد شهرستان رامسرگردید و پس از بازدید کوتاهی از طرح توسعه فرودگاه و تصفیه خانه تامین آب شرب رامسر در محل مصلی این شهر حضور یافت.

به گزارش ایلنا، معاون رئیس جمهور طی سخنان کوتاهی با بیان ویژگی های خاص شهدا که سرامد این خصائص فضایل اخلاقی شهدا است گفت: در استان مازندران ستاره های درخشانی بر قله های رفیع شهادت ایستاده اند که شهید خلعتبری، شیرودی و کشوری از نامداران این شهدا هستند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: رامسر سرزمینی است که در پیشانی جغرافیایی عظیم و عزیز ایران اسلامی قرار گرفته است و شهروندانی اگاه،متعهد،ولایتمدار و قرآنی دارد.

رحیمی همچنین به بیان خواسته های مازندرانی ها اشاره داشته و افزود: یکی از مهمترین خواسته های برحق مردم در رامسر تامین اب شرب مناسب و بهداشتی است و دولت این مهم را وظیفه خود می داند.

وی افزود: خوشبختانه شاهد هستیم که تصفیه خانه تامین آب شرب عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده است.

رحیمی تصریح کرد: درمورد کسری بودجه برای نهایی شدن این پروژه نیز باید عرض کنم گرچه در سالجاری قدری با کمبود اعتبارات روبرو هستیم ولی بطور ویژه مبلغ 3 میلیارد تومان به پروژه اختصاص دادیم که تا پایان این ماه به استاندار مازندران داده خواهد شد.

در خصوص پروژه توسعه فرودگاه نیز رحیمی خاطر نشان کرد که حال که مقرر گردیده تا رامسر به عنوان یک شهر گردشگری شناخته شود باید زیرساخت های لازم را برای نیل به این منظور فراهم کنیم.

وی افزود:این فرودگاه در نوع خود بی نظیر و بوده و بخشی از اعتبارات را به این پروژه اختصاص دادیم که انشاالله در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

در ادامه سفر چند ساعته معاون اول ریاست جمهور و هیئت همراه علاوه بر پروژه های تصفیه خانه و فرودگاه شهرستان رامسر،ساختمان نیمه تمام بیمارستان 160 تختخوابی، ساختمان در دست احداث مصلی نماز جمعه و نیز بازار ادینه جنب مصلی مورد بازدید قرار گرفت.

از لحظه ورود معاون اول رئیس جمهور به فرودگاه رامسر، از پوشش خبری و تصویری خبرنگاران استان و شهرستان برای همراهی با رحیمی و تیم همراه وی ممانعت بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز