خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

حضور مقامات عالی كشور ها در اجلاس ایران بی سابقه است

برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران اسلامی، حاكی از ثبات و آرامش كشور و وضعیت مناسب آن در عرصه های بین المللی ست.

ساری- ایلنا: عبدالوحید فیاضی درخصوص اهمیت برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران، گفت: جنبش عدم تعهد یادگار كسانی ست كه در واقع برای دفاع از مردم ستمدیده و مظلوم جهان بوجود آمد.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با بیان اینكه ماموریت اصلی این جنبش نه گفتن به نظام سلطه است، افزود: هدف جنبش مقابله با نژادپرستی و اراده های ناسالمی ست كه از گذشته تاكنون در جهان وجود داشته و دارد.

فیاضی با اشاره به برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران اسلامی، اظهار داشت: این امر حاكی از ثبات و آرامش كشور و وضعیت مناسب آن در عرصه های بین المللی ست.

وی عنوان كرد: آمار نشان می دهد كه ركورد حضور مقامات عالی كشور ها در ایران قابل توجه بوده و در طول ادوار گذشته جنبش بی سابقه است.

نماینده مردم نور و محمودآباد با بیان اینكه استقبال خوبی از اجلاس ایران شده است، گفت: این امر بیانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران از یك سو و تحقق آرمان ها و اهداف ابتدایی جنبش عدم تعهد و پافشاری بر آن از سوی دیگر است.

وی خاطر نشان كرد: دولت جمهوری اسلامی ایران بستر مناسبی برای برگزاری اجلاس فراهم نموده كه از تلاش دولت مردان در برگزاری آن تقدیر و تشكر می كنم.

فیاضی اظهار امیدواری كرد تا ره آورد این اجلاس تاثیر مناسبی بر وضعیت خاورمیانه و منطقه و جنبش ضد صهیونیسم كه در واقع ضد نژادپرستی ست، داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز