خبرگزاری کار ایران

رییس هیات ژیمناستیک مازندران خبرداد:

3مازندرانی به اردوی تیم ملی ژیمناستیك كشور دعوت شدند

با دعوت کادر فنی، ۳ ورزشکار مازندرانی به اردوی آماده سازی تیم ملی ژیمناستیک در بخش ترامپولین کشور دعوت شدند.

ساری - ایلنا: رییس هیات ژیمناستیک مازندران گفت: با دعوت کادر فنی، ۳ ورزشکار مازندرانی به اردوی آماده سازی تیم ملی ژیمناستیک در بخش ترامپولین کشور دعوت شدند.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد سبحانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: محمدجواد شفیعی ‌، ‌پارسا جعفری ‌و یونس فضلی ‌مازندرانی‌های دعوت شده به این اردو هستند.

وی بیان داشت: تلاشهای انجام شده در سالهای گذشته ژیمناستیک به ثمر نشسته و با توجه به وجود استعدادهای فراوان در استان، مازندران تبدیل به یکی از قطبهای ژیمناستیک کشور شده است.

سبحانی افزود: هیئتهای ژیمناستیک ۱۷ شهرستان استان مازندران به‌ طور جدی و با هدف شناسایی و تربیت علاقمندان و افراد با استعداد این رشته مشغول به فعالیت هستند و هم اکنون ورزشکاران سازمان یافته زن و مرد این رشته، آموزشهای لازم را زیر نظر مربیان سراسر استان فرا می‌گیرند.

رئیس هیات ژیمناستیک مازندران با اشاره به درخشش ‌ورزشکاران ژیمناستیک استان ادامه داد: مازندران در ۵ سال اخیر رتبه بر‌تر را بین هیاتهای ورزشی کشور به خود اختصاص داده است.

وی افزود: ژیمناستیک باید در خانواده‌ها به عنوان فرهنگ و نیاز تلقی شده تا سربلندی ایران اسلامی از طریق ورزشکاران این رشته در میادین ورزشی مضاعف شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز