خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بازرسی كل كشور:

نظارت بر تولید می تواند جلوی تورم را بگیرد

رییس سازمان بازرسی كل كشور به همراه مسئولان استانی از نزدیک از فاز اول واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل بازدید کردند.

آمل - ایلنا: رییس سازمان بازرسی كل كشور به همراه مسئولان استانی از نزدیک از فاز اول واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از آمل، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران از فعالیت دفتر حمایت از سرمایه گذاری در دفتر بازرسی كل كشور خبرداد و گفت: این دفتر در ادارت استانی نیز به فعالیت می پردازد.

وی یادآور شد: در این دفتر جهت بررسی مشكلات فعالان اقتصادی، كارآفرینان و تولیدكنندگان تلاش می شود.

پورمحمدی با بیان اینكه در صورت مراجعه سرمایه گذار برای مشكلات خود به دستگاه دولتی طبق قوانین سعی می شود تامین واقع شود، اظهار داشت: در صورت عدم همراهی با قوانین به مراجعه تصمیم گذار توصیه می شود.

رییس سازمان بازرسی كل كشور حفظ رشد، اشتغال، قدرت صادراتی، چرخش نقدینگی كشور در مسیر صحیح را توجه به و اندیشه به تولید بیان كرد و گفت: با نظارت بر تولید می توان جلوی تورم را گرفته و به توسعه اقتصادی دست یافت.

وی با تاكید براینكه سازمان بازرسی در جهت رفع موانع تولید، گلوگاهی كه منجر به كاهش تولید و مسایل و پشتوانه ای كه در امر تولید می شود، در دفتر از همایت از سرمایه گذار مورد بررسی قرار می گیرد، یادآور شد: همچنین مقررات و قوانین یا عملكرد برخی از دست اندركاران كه فضای تولیدی كشور را متوقف، سست و ضعیف می كند، از سر راه برداشته می شود.

وی مهمترین مشكلات سرمایه گذاران را سرمایه در گردش بیان و عنوان كرد: كمبود تسهیلات بانكی، واردات بی رویه برخی از كالاها و مدیریت مصرف داخلی در جهت تولیدات داخلی از دیگر مشكلات سرمایه گذاران است.

به گفته پورمحمدی در صورت رفع این مشكلات و مدیریت صحیح بحث تولید و صنعت داخلی كشور به توسعه و شكوفایی دست خواهد یافت.

در این بازدید رییس سازمان بازرسی کل کشور از نزدیک به بازدید چند واحد تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی امامزاده عبدالله(ع) پرداختند. همچنین سرمایه گذاران آملی مشکلات و خواسته های خود را به صورت مکتوب به این مسئول ارائه دادند تا در جلسه کارگروه هم اندیشان گروه صنعتی استان مازندران مورد بررسی واقع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز