خبرگزاری کار ایران

دومین مرکز شیمی درمانی مازندران با 25درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست

کد خبر : ۲۶۳۲۹

دومین مرکز شیمی درمانی مازندران با 25درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان آمل در حال اجراست.

آمل - ایلنا: سرپرست بیمارستان امام علی(ع) آمل گفت: دومین مرکز شیمی درمانی مازندران با 25درصد پیشرفت فیزیکی در شهر ستان آمل در حال اجراست.

به گزارش ایلنا، مهرداد جوادیان شامگاه شنبه در حاشیه بازدید گروهی از کارشناسان این پروژه و مدیر اجرای طرح مركز شیمی درمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینكه از سوی مجمع خیرین شهرستان آمل در محل بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان در حال ساخت است، یادآور شد: هم‌اكنون این طرح با 25 درصد پیشرفت فیزیكی در مرحله فنداسیون قرار دارد.

وی با بیان اینكه تاکنون حدود دو میلیارد ریال از سوی خیرین عضو مجمع خیرین آمل و شهرداری این شهر برای ساخت این مرکز اختصاص داده شد، افزود: روند ساخت دومین مركز شیمی درمانی مازندران به طور جدی در حال پیگیری است.

جوادیان با تائید بر اینكه این مرکز در زمینی به مساحت دو هزار و 400متر مربع و زیربنای یکهزار و 100 متر مربع در حال اجراست، اظهار داشت: طرح پروژه به صورت دو طبقه در پشت فضای خالی اورژانس بیمارستان امام علی (ع) شهرستان آمل در نظر گرفته شده است.

سرپرست بیمارستان امام علی(ع) آمل اضافه کرد: طبقه اول این مرکز با 25 تخت برای بخش اورژانس بیمارستان و 20 تخت هم برای بخش شیمی درمانی اختصاص دارد.

وی خواستار پیگیری جدی برای بهره برداری هر چه سریع تر این پروژه شد و گفت: بر اساس تفاهم نامه امضا شده میان مجمع خیرین شهرستان آمل و دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مقرر شد مراحل ساخت و تجهیز مرکز باهمکاری مجمع خیرین آمل ودانشگاه علوم پزشکی مازندران اجرا شود.

جوادیان در پایان از افراد نیکوکار و شهروندان آملی خواست تا برای تسریع در ساخت مرکز شیمی درمانی این شهرستان که قرار است تمامی بیماران غرب استان مازندران را زیر پوشش قرار دهد، کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز