خبرگزاری کار ایران

مدیركل ورزش و جوانان مازندران:

اتمام پیست تارتان ورزشگاه شهید متقی ساری مورد تاكید ویژه است

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۱۸

اتمام پیست تارتان ورزشگاه شهید متقی ساری با هدف زمینه سازی برای رشد بیشتر رشته دومیدانی مورد تاكید و توجه ویژه این اداره كل قرار دارد.

ایلنا - ساری: مدیركل ورزش و جوانان مازندران گفت: اتمام پیست تارتان ورزشگاه شهید متقی ساری با هدف زمینه سازی برای رشد بیشتر رشته دومیدانی مورد تاكید و توجه ویژه این اداره كل قرار دارد.

به گزارش ایلنا، احمد سعادتمند ‌روز یكشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به رشته های ورزشی پایه و بخصوص دوومیدانی توجه ویژه ای خواهیم داشت و تلاش می كنیم با احداث زیرساخت های مناسب، جوانان علاقمند و مستعد این رشته را برای مدال آوری آماده كنیم.

وی بیان داشت: برای تحقق این پروژه که سالهاست بعنوان حق مسلم جامعه دوومیدانی استان به آن توجهی نشده است، عزم جدی داریم و با پیگیری های مستمر در اسرع وقت پیستی مناسب برای انجام مسابقات دو و میدانی در اختیار ورزشكاران این رشته در استان قرار خواهیم داد.

مدیركل ورزش و جوانان مازندران افزود: پدیده های دوومیدانی مازندران با بهره گیری از دانش فنی مربیان خود، روز به روز در حال كم كردن فاصله خود با رقبای صاحب نام هستند كه ادامه این روند می تواند ضامن آینده ای درخشان برای ورزش مازندران باشد.

وی گفت: مازندران هم اكنون حدود 10 پدیده مستعد در اختیار دارد كه اگر امكانات و زیرساخت های مناسب در اختیار این ورزشكاران و مربیان آن ها قرار بگیرد، فتح سكوهای برتر مسابقات جهانی و المپیك در آینده ای نزدیك، دور از دسترس نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز