خبرگزاری کار ایران

حسین‌زاده خبرداد:

افزوده شدن 15لیتر در ثانیه به میزان تأمین آب شرب گلوگاه

با اجرای این طرح ۱۰۰۰ خانوار شهرستان گلوگاه از نعمت آب آشامیدنی برخوردار خواهند شد.

گلوگاه - ایلنا: پروژه آب رسانی به شهرستان گلوگاه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از گلوگاه، مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در این مراسم خدمتگذاری به مردم شریف مازندران را سربلندی در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و یادآور شد: باید قدر این نظام و مملکت را دانست و در پیشبرد اهداف نظام از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

محمدتقی حسین‌زاده در ادامه تصریح کرد: هر ساله در این ایام به جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر خدمت رسانی به مردم عزیز پروژه‌هایی توسط دولت در سطح کشور افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف افزایش تأمین به منظور مقابله با بحران کمبود آب بخصوص در فصل تابستان است افزود: شرکت آبفای مازندران برای اجرای این طرح ۲۵۰۰ میلیون ریال هزینه صرف کرده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی شهر گلوگاه شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۱۵ لیتر در ثانیه است گفت: احداث خط انتقال آب به طول ۱۸۰۰ م‌تر، احداث خط انتقال نیرو به قدرت ۳۰ کیلو وات، احداث اطاقک چاه به مساحت ۳۰ مترمربع و حصارکشی به طول ۱۱۰ متر از مشخصات اجرایی این طرح است.

محمدتقی حسین‌زاده با تأکید بر اینکه با حفر و تجهیز چاه جدید و در حال حفر این شهرستان میزان کیفیت آب ارتقاء خواهد یافت افزود: با دریافت اعتبارات مورد نیاز به زودی کلنگ اجرایی نصب دستگاه آب شیرین کن این شهرستان به زمین زده خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات اجرایی چاه شماره ۷ گلوگاه جهت آبرسانی به این شهرستان در هفته دولت آغاز شده است تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش توان تأمین و توسعه کیفیت آب این شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۲۲۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است گفت: با اجرای این طرح ۱۰۰۰ خانوار شهرستان گلوگاه از نعمت آب آشامیدنی برخوردار خواهند شد.

حسین‌زاده مشخصات این طرح را حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۱۵ لیتر در ثانیه، اجرای خط انتقال به طول ۸۰۰ متر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۷ کیلومتر از شبکه‌های فرسوده آبرسانی در گلوگاه اصلاح شده است تصریح کرد: این توان در همکاران این شرکت وجود دارد که با تخصیص به موقع اعتبارات پروژ ه‌ها را در زمان مقرر به اتمام برسانند.

فرماندار گلوگاه هم در این مراسم با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر شاهد تحول بسیار خوبی در بحث کیفیت آب بوده‌ایم گفت: با بهره برداری از چاه شماره ۶ و ۷ گلوگاه در آینده نزدیک مشکل آب آشامیدنی این شهر برطرف خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز