خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

پشتیبانی تولیدات صنایع دستی از وظایف مهم بانك هاست

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۸

44 هزار و 549 فرصت شغلی در سامانه رصد استان به ثبت رسیده است./ طاهایی خواستار توجه بیشتر به رشته های صنایع دستی دارای سابقه دیرینه در مازندران از سوی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردش گری استان شد.

ایلنا- ساری: استاندار مازندران در جلسه كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، رقم كل فرصت های شغلی ایجاد شده در سامانه رصد را تا كنون 44 هزار و 549 مورد عنوان كرد و گفت: تعداد فرصت های شغلی ایجاد و ثبت شده در سامانه رصد از جلسه گذشته تا كنون 17/56 درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا از ساری،وی با اعلام این كه تعهد استان در ایجاد فرصت های شغلی سال 91، 98 هزار و 804 فرصت بوده است، تصریح كرد: تاكنون 45/09 درصد از تعهد استان در این زمینه محقق شده است.

طاهایی با تاكید بر اختصاص اعتبارات بخش مشاغل خانگی به بیماران خاص، بیان داشت: تخصیص اعتبارات این بخش به بیماران خاص به ویژه آن هایی كه ناگزیر به انجام كار در منزل هستند، به تقویت اشتغال پایدار كمك شایانی خواهد کرد.

استاندار با بیان این كه دستگاه ها بر پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و نحوه صرف آن از سوی متقاضی نظارت دقیق تری داشته باشند، یاد آور شد: با نظارت صحیح و پیگیری جدی می توان این اعتبارات را به چرخه اقتصادی باز گرداند.

طاهایی با اشاره به این كه از 110 رشته صنایع دستی، 80 رشته در مازندران فعال شده است، خاطر نشان ساخت: حمایت و پشتیبانی تولیدات صنایع دستی از وظایف مهم بانك هاست و باید در این راستا اهتمام داشته باشند.

وی خواستار توجه بیشتر به رشته های صنایع دستی دارای سابقه دیرینه در مازندران از سوی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردش گری استان شد و ابراز نمود: صنعت گر و هنر مند صنایع دستی كه می تواند با مهارت و ذوق خود و صرف كمترین هزینه شغل ایجاد كند، باید مورد توجه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز