خبرگزاری کار ایران

افتتاح نمایشگاه بزرگ واقعه كربلا در آمل

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۵

تاریخ انقلاب ما نشان داد هر چقدر در کشور سختی و مشکلات وجود داشته باشد موفقیت ما بیشتر خواهد بود و امروزه در مقابل تحریم دشمنان و فشار جهانی سربلند بیرون خواهیم آمد.

ایلنا- آمل:به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نمایشگاه بزرگ واقعه كربلا در منطقه رحمت آباد  آمل افتتاح گردید.

به گزارش ایلنا، احمد امیرسلیمانی شهردار آمل ضمن حضور در افتتاح این نمایشگاه با اشاره به تبلیغات منفی دشمنان در راستای تخریب جایگاه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گفت: دشمنان در حادثه عاشورا تبلیغات منفی بسیاری انجام داده و سعی داشتند تا جریان کربلا را وارونه جلوه دهند ولی اراده خداوند متعال فوق اراده هاست و اراده کرد تا دستگاه حسینی باقی بماند.

شهردار آمل افزود: تاریخ انقلاب ما نشان داد هر چقدر در کشور سختی و مشکلات وجود داشته باشد موفقیت ما بیشتر خواهد بود و امروزه در مقابل تحریم دشمنان و فشار جهانی سربلند بیرون خواهیم آمد.

امیرسلیمانی تصریح کرد: جریان عاشورا مانند قرآن است، آن چنان که قرآن در هر زمان برای ما تازگی دارد، حادثه کربلا و قیام امام حسین(ع) نیز در هر زمان برای ما تازگی دارد و کهنه نخواهد شد و با گذشت هزار و چهار صد و اندی سال از نهضت حسینی ارادت مردم نسبت به امام حسین (ع) روز به روز بیشتر شده است.

شهردار آمل با اشاره به اینكه امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان در صحرای کربلا با قیام خود، ایستادن در برابر ظلم را به بشر آموختند اظهار داشت: محرم ماه نهضت بزرگ سید الشهدا و سرور اولیای خداست که به تصویر کشیده شدن این واقعه انسان ساز به زبان هنر سبب آشنایی افراد از همه اقشار به حماسه عاشورا می شود.

بعد از افتتاح این نمایشگاه كه صحنه‌هایی از واقعه عظیم عاشورا بازسازی شده و بخش‌هایی از مصائب اهل بیت(ع) در کربلا به نمایش درآمده یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) در مسجد قباء منطقه رحمت آباد برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز