خبرگزاری کار ایران

رییس هیات پزشكی ورزشی مازندران در گفتگو با ایلنا:

دبیران ورزش مازندران با آخرین آموزه های هیات پزشكی ورزشی آشنا می شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۹۲

با امضا توافق نامه با اداره كل آموزش و پرورش مازندران، معلمان ورزش در شهرهای مختلف استان، دوره های آموزشی مختلف را زیر نظر مدرسان هیات ورزشی مازندران می گذرانند.

ساری - ایلنا:رییس هیات پزشكی ورزشی مازندران گفت: دبیران ورزش مدارس مازندران با حضور در دوره های آموزشی، با آخرین آموزه های ارائه شده هیات پزشكی ورزشی آشنا می شوند.

به گزارش ایلنا از ساری، ‌علی دهقان ‌عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: با امضا توافق نامه با اداره كل آموزش و پرورش مازندران، معلمان ورزش در شهرهای مختلف استان، دوره های آموزشی مختلف را زیر نظر مدرسان هیات ورزشی مازندران می گذرانند.

وی بیان داشت: در این دوره های تخصصی، معلمان ورزش مازندران با نحوه شناسایی و درمان دانش آموزان كه از ضعف بدنی رنج می برند آشنا می شوند.

دهقان ادامه داد: سخت ترین کار در یادگیری تغییر فکر است که با تلاش های صورت گرفته در سال های اخیر مربیان و معلمان ورزش کشور به اهمیت بحث پزشکی ورزشی پی برده است که این امر موجبات ارتقا سطح ورزش کشور در عرصه های ملی و بین المللی را سبب شده است.

رییس هیات پزشكی ورزشی مازندران افزود: بیش از 120 هزار نفر از ورزشکاران استان دارای کارت بیمه ورزشی هستند و جذب و ساماندهی ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی یکی از موفقیت‌های بسیار بزرگ استان در امر توسعه ورزش محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز