خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره مجمع خیران ماهک:

خیران برای نجات پسربچه سرطانی اقدام کنند

کد خبر : ۱۷۵۴۹

ماهک، نامی است که برای کودکان سرطانی آغاز به کار کرده است و این کار جز با همراهی مردم میسر نیست/فرزاد پسربچه 12 ساله سرطانی است که برای بهبودی، نیازمند کمک خیران است.

ایلنا - ساری: عضو هیئت مدیره مجمع خیران ماهک، گفت:‌فرزاد پسربچه 12 ساله سرطانی است که برای بهبودی، نیازمند کمک خیران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان ساری، علی فرح‌آبادی در حاشیه برگزاری سمینار مدیریت اقتصاد زندگی، اظهار داشت: برای احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، ابتدا از بیمارستان محک تهران بازدید کردیم.

وی با اشاره به اینکه 45 درصد از بیماران بیمارستان محک تهران، مراجعه‌کنندگانی از مازندارن هستند، افزود: این آمار بسیار نگران و ناراحت کننده است.

فرح‌آبادی با بیان اینکه این موضوع، شروع یک حرکت مردمی را منجر شد، ادامه داد: ماهک، نامی است که برای کودکان سرطانی آغاز به کار کرده است و این کار جز با همراهی مردم میسر نیست.

عضو هیئت مدیره مجمع خیران ماهک با اشاره به اینکه چند روزی است که موضوعی، به دغدغه ما در ماهک تبدیل شده، خاطرنشان کرد:‌ فرزاد پسربچه 12 ساله مبتلا به سرطان، برای بهبودی، نیازمند تغییر دادن خون است.

وی با بیان اینکه این گروه خونی در ایران وجود ندارد، متذکر شد: این خون باید از کشور آلمان تهیه شود که مبلغ مورد نیاز برای تهیه این خون 22 هزار یورو، معادل 100 میلیون تومان است.

فرح‌آبادی با اشاره به اینکه تقاضا داریم هر فردی در هر حد و اندازه‌ای که توانایی دارد به این بیمار مبتلا به سرطان کمک کند، گفت: دست نیاز به سوی مردم و خیران دراز می‌کنیم تا شاید بتوانیم زندگی را به فرزاد برگردانیم.

به گزارش ایلنا این کودک در بیمارستان بوعلی سینا ساری بستری است و خیران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شمار ه 01512200550 دفتر مجمع خیران ماهک تماس برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز