خبرگزاری کار ایران

به منظور رفع موانع اجرایی صورت پذیرفت؛

بازدید معاون وزیرراه و شهرسازی از عملیات اجرایی احداث بیمارستانهای غرب مازندران

کد خبر : ۱۶۶۱۹

وزارت راه و شهرسازی ضمن تأكید بر رعایت مهندسی ارزش و مهندسی مجدد به دنبال این است كه با سرعت بخشی به كار و ارتقاء كیفیت پروژه ها، هزینه های غیر ضروری را كاهش دهد.

ایلنا - ساری: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها به همراه مدیركل راه و شهرسازی مازندران، مدیر فنی و اجرایی این اداره كل و جمعی از مسؤلین این اداره كل از عملیات احداث بیمارستانهای غرب استان از جمله بیمارستان 160 تختخوابی شهرهای تنكابن و چالوس و همچنین بیمارستان 160 تختخوابی آمل با هدف رفع موانع و اطلاع از آخرین پیشرفتهای فیزیكی پروژه های مذكور بازدید كرد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد جعفر علیزاده در این بازدید ضمن اعلام رضایت از پیشرفت فیزیكی پروژه های مذكور عنوان كرد: بر اساس ماده 96 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه كشور، وزارت راه و شهرسازی متولی طراحی و ساخت كلیه ساختمان های دولتی و عمومی است كه در موافقت نامه های تعیین اعتبار نیز این اداره كل به عنوان مجری طرح های دولتی تعیین می شود.

وی افزود: بر این اساس تاكنون 4 بیمارستان كوچك در استان مازندران تكمیل و تحویل شده است و در حال حاضر نیز ساخت 6 بیمارستان بزرگ با ظرفیت مجموع 1500 تخت و اعتبار 1700 میلیارد ریال در این استان در دست احداث است كه دو بیمارستان 160 تختخوابی شهرستانهای آمل و چالوس در قالب طرح مهرماندگار در سال جاری به بهره برداری می رسند.

وی اظهارداشت: وزارت راه و شهرسازی ضمن تأكید بر رعایت مهندسی ارزش و مهندسی مجدد به دنبال این است كه با سرعت بخشی به كار و ارتقاء كیفیت پروژه ها، هزینه های غیر ضروری را كاهش دهد.

مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها تصریح كرد: مهندسی ارزش باید در تمام پروژه های عمرانی و در مراحل مطالعاتی لحاظ شود تا دوباره كاری نباشد.

علیزاده در ادامه ضمن ارائه راهكارهایی در جهت تسریع در روند اجرایی پروژه ها برای اتمام هر چه سریعتر قول مساعدت و هر گونه همكاری را داد.

بازدید از روند اجرایی احداث بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان آمل در دستور برنامه كاری معاون وزیر راه وشهرسازی و هیئت همراه بوده كه در بازدید مذكور فرماندار شهرستان آمل نیز حضور داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز