خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آمل:

صنعت گردشگری در آمل برجسته شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۵

آمل با داشتن پتانسیل بالای گردشگری می تواند در آینده نزدیک به جایگاه چشمگیر صنعت گردشگری کشور دست یابد.

ایلنا - آمل: معاون فرماندار آمل تاکید کرد: صنعت گردشگری را در این شهرستان باید احیا و برجسته کرد.

به گزارش ایلنا از آمل، سید جعفر رسولی در جلسه ستاد تسهیلات سفر و توسعه گردشگری شهرستان آمل با اشاره به اینکه در بحث گردشگری می توان سه کار عمده در این شهرستان انجام داد، یادآور شد: در این عرصه ابتدا باید ایجاد زیرساخت های گردشگری از سوی کارگروه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در ادامه باید در جهت توسعه گردشگری با برنامه ریزی درست اطلاع رسانی و تبلیغات انجام شود، اظهار داشت: آمل با توجه به یکی از شهرهای قدیمی کشور با وجود آثار و مناطق باستانی در جهت جذب گردشگران نیاز اساسی به تبلیغات دارد.

رسولی تصریح کرد: در پایان در ایجاد سه کار عمده شهرستان باید به ارائه خدمات گردشگری توجه شود تا مسافران با لذت بیشتری به بازدید از مناطق بپردازند.

معاون فرماندار آمل با تاکید بر اینکه باید جهت توسعه گردشگری در این شهرستان به تشکیل یک کارگروه با دستگاه های مربوطه پرداخت، اذعان داشت: در این عرصه باید صنعت گردشگری را زنده و آن را در شهرستان به طور برجسته کار کرد.

به گفته وی: شهرستان آمل با داشتن پتانسیل بالای گردشگری می تواند در آینده نزدیک به جایگاه چشمگیر صنعت گردشگری کشور دست یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز