خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام آمل خبرداد:

آملی‌ها 30 میلیون ریال به سیل‌زدگان بهشهر کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۲

سیل یکی از بلایای طبیعی است که همانند زلزله و دیگر حوادث ممکن است برای هر شهر و روستایی پیش آید.

ایلنا - آمل:مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: مردم نوع‌دوست این شهرستان30 میلیون ریال به سیل‌زدگان بهشهر کمک نقدی و غیرنقدی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل، رمضان علیپور یادآور شد: سیل یکی از بلایای طبیعی است که همانند زلزله و دیگر حوادث ممکن است برای هر شهر و روستایی پیش آید.

وی با اعلام اینکه باید به مردم حادثه‌دیده و سیل‌زده مددرسانی شود، افزود: در این شهرستان نیز برای کمک به سیل‌زدگان بهشهر که چندی پیش گرفتار این حادثه شدند چهار پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا شد.

علیپور با بیاناینکه علاوه بر آن سه پایگاه هلال احمر نیز در این شهرستان فعالیت داشته، اظهار داشت: همچنین پایگاه‌های بسیج محلات در مساجد هم مسئول جمع‌آوری کمک‌ها بودند که پس از شمارش این هدایا برای تحویل به مردم بهشهر به کمیته امداد تحویل داده می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با تاکید اینکه تاکنون 20 میلیون ریال کمک‌های غیرنقدی و 10 میلیون ریال کمک‌های نقدی توسط مردم نوع‌دوست این شهرستان جمع‌آوری شد، اضافه کرد: با توجه به سرد شدن هوا و آغاز فصل سرما مردم این شهرستان هم‌اکنون در شرایط نامطلوبی به سر می‌برند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز