خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت انجام می‌پذیرد؛

بهره برداری ۵۱ طرح عمرانی در بهشهر

همزمان با هفته دولت، ۵۱ طرح عمرانی در بهشهر به بهره برداری خواهد رسید که اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها بیش از ۴۱۷میلیارد ریال است.

بهشر  -ایلنا: همزمان با هفته دولت، ۵۱ طرح عمرانی در بهشهر به بهره برداری خواهد رسید که اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها بیش از ۴۱۷میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌محمدرضا البرزی روز چهارشنبه در جلسه شورای ادارای شهرستان که در فرمانداری بهشهر برگزار شد همچنین اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین طرح‌های افتتاح شده در این طرح‌ها، بهره برداری از هزار و ۴۲۲ واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر است که از این تعداد، ۷۴۲ واحد درشهر بهشهر و مابقی در شهرهای خلیل شهر و رستمکلا ساخته شد.

وی بیان داشت: برگشت نخوردن بودجه‌های شهرستان در ۲ سال گذشته، یکی از موفقیت‌های بهشهر بود که در صورت برگشت خوردن حتی یک ریال از بودجه شهرستان، روسای ادارت حق بازگشت به محل کار اداری خود را ندارند.

فرماندار بهشهر افزود: علاوه بر ۵۱ پروژه‌ای که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد، شهرستان بهشهر در حال حاضر شاهد اجرای ۲۵۶ طرح و پروژه عمرانی است که مبلغ تخصیص یافته برای این طرح‌ها، بیش از ۲۷۴ میلیارد ریال است.

البرزی ادامه داد: لزوم حل مشکل مسکن مردم که از اولویت‌های جدی دولت نیز محسوب می‌شود موجب پرداخت مبلغ ۴۸۰ میلیارد ریالی دولت به اجرای طرح‌های مربوط به مسکن مهر شد که امیدواریم طرح‌های مورد نظر در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

وی گفت: به جز طرح‌های شهرستانی و استانی، تکمیل هرچه سریع‌تر طرح‌های ملی نیز در دستور کار قرار دارد که برای تکمیل این طرح‌ها بیش از ۸۸۰ میلیارد بودجه در نظر گرفته شده است که امیدوار به تکمیل زودهنگام آن هاهستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز