خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران:

عرضه کنندگان ملزومات دانش آموزی قوانین صنفی را رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۲

در رابطه با برخورد با متخلفین نیز قوانین مکفی است و به محض دریافت گزارش از مراجع ذی صلاح با متخلفین برخورد خواهد شد.

ایلنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: عرضه کنندگان ملزومات دانش آموزی قوانین صنفی را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا از ساری، مهدی عباسی اظهار داشت: در آستانه بازگشائی مدارس قرار داریم و طرح نظارتی ویژه این فصل از سال نیز در حال انجام است.

وی افزود: متاسفانه تعدادی از واحد‌های صنفی در مازندران از فرصت‌های به عمل آمده سوء استفاده کرده و نسبت به افزایش قیمت و ارائه کالاهای نامرغوب به شهروندان مبادرت می‌کنند که این عمل از نظر شرع مقدس اسلام مذموم و از لحاظ قانونی تخلف تعزیرات محسوب می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران یادآور شد: در رابطه با برخورد با متخلفین نیز قوانین مکفی است و به محض دریافت گزارش از مراجع ذی صلاح با متخلفین برخورد خواهد شد.

عباسی در خصوص مجازات متخلفین اذعان داشت: جرائم احصاء شده عبارتند از محکومیت جزای نقدی، تعطیلی واحد متخلف، نصب پارچه تخلف، قطع خدمات دولتی و اعلام نام متخلفین در جراید و روزنامه‌های کثیر الانتشار بر شمرد.

وی از دریافت ۶ فقره پرونده طلا فروشی خبر داد و گفت: در چند روز اخیر تعداد ۶ فقره پرونده تخلف طلا فروشان در مرکز استان به تعزیرات حکومتی ارسال که در حال بررسی و رسیدگی است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران یادآور شد: متخلفین در ۵ ماه امسال به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۳۳ میلیون و ۶۸۲ هزار و ۸۸۸ ریال جزای نقدی محکوم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز