خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران:

جامعه رسانه جامعه‌ای بزرگ است که باید به قلم و تفکرش احترام گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۸۶

رسانه ها باید در سهم خواهی استان از اعتبارات کشوری نقش پررنگ تری ایفا نمایند/ برگزاری اولین تجلیل از نخبگان رسانه یک کار برگرفته از دل بوده و هیچ بهره دیگری در آن نهفته نیست.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در مراسم اولین آئین تجلیل از نخبگان رسانه‌ای حوزه ورزش استان مازندران که در تالار هزار نقش شهرستان ساری برگزار گردید گفت: برگزاری اولین تجلیل از نخبگان رسانه یک کار برگرفته از دل بوده و هیچ بهره دیگری در آن نهفته نیست.

به گزارش ایلنا از ساری احمد سعادتمند با ابراز تاسف از تاخیر به وجود آمده بابت تجلیل از روز خبرنگار از جامعه رسانه استان اظهار داشت: جامعه رسانه یک جامعه بزرگ است که باید به قلمش و تفکرش احترام گذاشت.

سعادتمند در ادامه از رسانه‌ها برای حمایت از ورزش استان کمک خواست و گفت: رسانه‌ها باید در سهم خواهی استان از اعتبارات کشوری نقش پررنگ تری ایفا نمایند.

وی اظهار داشت: ۱۴۰۰ باشگاه خصوصی در استان مازندران ساماندهی شده است.

سعادتمند مازندران را دارای پتانسیل بالا در امر ورزش دانست و گفت: در شش ماهه اول سال ورزشکاران استان به ازای هر دو روز یک قهرمانی در سطوح مختلف کشوری، آسیایی، بین المللی و جهانی به دست آوردند.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران عملکرد ۵ ماهه اول سال ۹۲ را قابل دفاع و رو به پیشرفت عنوان کرد و گفت: حضور ۲۴۰ ملی پوش در ۲۴ رشته ورزشی در ۵ ماه اول سال و ساماندهی و رسیدگی به ۹۶۰ هیئت شهرستانی با اعتبارات محدود یک جهش به سمت جلو محسوب می‌شود.

سعادتمند دارایی و اعتبار ورزش استان را پاسخگوی ظرفیت و پتانسیل بالای استان ندانست و گفت: هیچ نهادی حتی آموزش و پرورش همانند سازمان ورزش مخاطب در قشر‌های مختلف ندارد اما هیچ تناسبی بین تقاضا در سالمسازی همگانی قهرمانی و پهلوانی با بودجه و اعتبار محدود در حوزه ورزش استان نیست.

وی در ادامهٔ اظهارات خود افزود: ورزش تنها جایگاهی است که می‌تواند پرچم کشورمان را به همراه سرود ملی در کشورهای مختلف به اهتزاز در آورد و این نشان دهنده این است که ورزش نیاز به یک نگاه وسیع دارد.

سعادتمند در پایان از خانواده شهید باغبانی امام علی حبیبی و جمعی از پیشکسوتان و نخبگان عرصه رسانه استان تجلیل کرد و گفت: امام علی حبیبی از اسطوره‌های به یاد ماندنی و فراموش نشدنی است.

در ادامه این مراسم هاشم جمشید پناه یاد و خاطره شهدای خبرنگاران استان را گرامی داشت و گفت: رسانه‌ها به عنوان یک بازوی توانمند برای ارتقای ورزش تلاش می‌کنند که قابل ستایش است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا به میزبانی استان مازندران را از دست آوردهای بزرگ ورزشی استان یاد کرد و گفت: برگزاری مسابقات شطرنج در شهرستان محمود آباد با حضور ۷۰۰ شطرنج باز از ۱۴ کشور آسیایی که برای اولین بار در سال ۹۲ در استان مازندران برگزار شد.

وی برگزاری ۱۱ اردوی ملی در ۶ ماهه اول سال در استان مازندران را از دیگر اتفاقات مهم ۶ ماهه اول سال معرفی کرد و گفت: سال گذشته استان مازندران در ۱۲ ماه میزبان ۱۱ اردوی ملی بود که در سال ۹۲ این تعداد یزبانی در شش ماه اتفاق افتاده است.

جمشید پناه با بیان اینکه ۲۴۰ نفر در ۲۴ رشته ورزشی از ملی پوشان کشورمان مازندرانی هستند افزود: از این تعداد ۱۹۲ نفر آقا و ۴۸ نفر خانم هستند.

وی تعداد مدالهای ۶ ماه سال ۹۲ را ۹۱ مدال عنوان کرد و گفت: حاصل افتخارات جوانان مازندران در رقابت‌های آسیایی جهانی و بین اللملی تعداد ۹۱ مدال بوده که ۵۷ مدال مربوط به مسابقات آسیایی و ۳۴مدال مربوط به مسابقات جهانی و بین اللملی است.

جمشید پناه در پایان حضور ۵ کشتی گیر مازندرانی از ۷ وزن مسابقات جهانی مجارستان را نشان از قدرت این استان در این رشته ورزشی در سطح کشور دانست و تصریح کرد: تیم والیبال کاله مازندران برای اولین بار در قالب یک تیم در تاریخ ورزش استان به قهرمانی آسیا رسیده و به مسابقات جهانی راه پیدا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز