خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادكشاورزی لرستان:

تامین گوشت مرغ در لرستان مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۴۷

تامین گوشت مرغ در استان روند مطلوبی دارد و با جذب تسهیلات كارگروه توسعه بخش كشاورزی، شرایط تولید و عرضه گوشت مرغ استان قابل قبول است.

ایلنا: تامین گوشت مرغ در استان روند مطلوبی دارد و با جذب تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی، شرایط تولید و عرضه گوشت مرغ استان قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: یک میلیون و ۵۶۰ هزار قطعه جوجه ریزی طی مردادماه امسال در مرغداری‌های استان انجام شده است.
اسحاق طاهری مقدم در جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود: این در حالی است که میزان جوجه ریزی مرغداری‌های استان در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه بوده است.
وی با اشاره به فعالیت ۴۸۰ واحد مرغداری در استان اظهار داشت: در حال حاضر سالانه بیش از ۹ میلیون قطعه جوجه ریزی در این واحد‌ها انجام می‌شود.
وی گفت: تامین گوشت مرغ در استان روند مطلوبی دارد و با جذب تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی، شرایط تولید و عرضه گوشت مرغ استان قابل قبول است.
طاهری مقدم میزان جوجه ریزی مرغداری‌های استان تا پیش از جذب تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی را سالانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه عنوان کرد و افزود: برخی واحدهای مرغداری تسهیلات مربوط را دریافت کرده اما این تسهیلات را در بخش‌های دیگری سرمایه گذاری کرده‌اند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر این واحهای مرغداری متخلف و واحدهای نیمه فعال شناسایی شده‌اند که با طی مراحل قانونی، پروانه فعالیت این واحد‌ها لغو خواهد شد.
وی اضافه کرد: همچنین امتیاز واحدهایی که میزان جوجه ریزی آنان به نسبت تسهیلات یکه دریافت کرده‌اند کاهش یافته، از طریق مزایده به افراد دارای صلاحیت واگذار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز