خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد:

پرداخت تسهیلات ازواج جوانان در اولویت اصلی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۱۲

بسیاری از تغییر و تحولات جامعه توسط جوانان صورت می‌گیرد گفت: باید برای ۳۱ هزار جوان لرستانی که متقاضی در یافت تسهیلات ازدواج هستند چاره اندیشی شود.

ایلنا: بسیاری از تغییر و تحولات جامعه توسط جوانان صورت می‌گیرد گفت: باید برای ۳۱ هزار جوان لرستانی که متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج هستند چاره اندیشی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سجاد معین روز چهارشنبه 26 تیرماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان گفت باید مشکلات امروز جوانان با دقت نظر حل و فصل شود تا در آینده دچار مشکلات بزرگ‌تر نشویم.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: ضمانت ماندگاری ارزش های نظام و انقلاب در گرو حفظ سلامت روحی و جسمی جوانان این مرز و بوم است.
وی با تاکید بر ایجاد فضای امید آفرین در خصوص جوانان اظهار داشت: باید از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای جوانان استفاده کرد و هنر مدیران در این برهه بکارگیری بهینه از امکانات فعلی در رابطه با مسائل جوانان است.

وی با بیان اینکه بسیاری از تغییر و تحولات جامعه توسط جوانان صورت می‌گیرد گفت: باید برای ۳۱ هزار جوان لرستانی که متقاضی در یافت تسهیلات ازدواج هستند چاره اندیشی شود.

وی تصریح کرد: ارتقا روحیه امید و نشاط در میان جوانان موجب تلاش این افراد و در نتیجه توسعه و پیشرفت همه جانبه استان خواهد شد.

وی همچنین خواستار حضور فعال و گسترده اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان شد و گفت: این جلسات در خصوص مسائل مهم جوانان برگزار می‌شود و تمامی اعضا باید با نشاط و ارائه برنامه‌های متنوع در این جلسه حضور یابند.

معین افزود: تمامی مسائل مرتبط با جوانان از جمله اشتغال، اعتیاد، تحصیل، بیکاری و ازدواج باید با دقت نظر و به صورت کار‌شناسانه در این ستاد بررسی و راهکارهای مفید و عملی ارائه شود.       

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز