خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان:

لرستان در مقایسه آمار تصادفات با میانگین کشوری سیر نزولی خوبی داشته است

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۹۵

به رغم اینکه حدود ۹ تا ۱۰ هزار خودرو و ۵ تا ۶ هزار موتور سیکلت سالیانه در لرستان شماره‌گذاری می‌شود اما آمار تصادفات سیر نزولی داشته و لرستان در مقایسه بامیانگین کشوری مقام خوبی را دارا است.

ایلنا: به رغم اینکه حدود ۹ تا ۱۰ هزار خودرو و ۵ تا ۶ هزار موتور سیکلت سالیانه در لرستان شماره گذاری می‌شود اما آمار تصادفات سیر نزولی داشته و لرستان در مقایسه بامیانگین کشوری مقام خوبی را داراست.

به گزارش خبر نگارایلنا از خرم آباد، سرهنگ پرویز حسینی روز چهار شنبه 26 تیرماه در جمع خبرنگاران افزود: سیر کاهشی تصادفات منجر به فوت از سال ۸۶ تا کنون در استان ادامه داشته است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: تصادفات منجر به فوت در این استان طی سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته۱۷ درصد کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: تصادفات منجر به فوت در سال ۹۰ نسبت به سال ماقبل۴ /۲ درصد و امسال نسبت به سال گذشته ۳ /۱۵ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ حسینی افزود: به رغم اینکه حدود ۹ تا ۱۰ هزار خودرو و ۵ تا ۶ هزار موتور سیکلت سالیانه در لرستان شماره گذاری می‌شود اما آمار تصادفات سیر نزولی داشته و لرستان در مقایسه بامیانگین کشوری مقام خوبی را دارا است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: در سه ماه نخست امسال تعداد کشته شدگان تصادفات دورن شهری ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز