خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

مسئولین باید نسبت به بیت المال احساس مسئولیت کنند

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۳

مسئولین فرهنگی باید معنویت ایجاد کنند وبخشی از این معنویت توجه به امر به معروف ونهی ازمنکر وحفظ ارزش‌ها است.

ایلنا: چهارمین نشست مسئولین فرهنگی صنعت برق سراسر کشور در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام می‌رعمادی در چهارمین نشست مسئولین فرهنگی صنعت برق سراسر کشور که در هتل شهرداری خرم آباد برگزار شد با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: مردم با حضور خود در انتخابات حماسه سیاسی خلق کردند وایجادحماسه اقتصادی وظیفه مسئولین است.
نماینده ولی فقیه در ادامه با اشاره به نقش مسئولین فرهنگی در شرکت توانیرگفت: مسئولین فرهنگی باید معنویت ایجاد کنند وبخشی از این معنویت توجه به امر به معروف ونهی ازمنکر وحفظ ارزش‌ها است.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه حلال وحرام در ادارات کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد گفت: تمام مسئولین وکارمندان باید نسبت به بیت المال احساس مسئولیت کنند.
وی بصیرت بخشی را از دیگر وظایف مسئولین فرهنگی برشمرد واظهارداشت: دشمنان نظام جمهوری درصددند مردم را از انقلاب مایوس کنند.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه اضافه کرد: دشمنان با استفاده از رسانه‌ها وسایت‌ها وفضای مجازی آنچنان حق را از باطل مخلوط می‌کنند وباطل را در لباس حق می‌پوشاند وعرضه می‌کنند که تشخیص آن بسیار مشکل و سنگین است.
وی در ادامه بصیرت بخشی را کار بسیار بزرگ وسنگینی عنوان کرد واظهارداشت: وظیفه شرعی ماست که برای مردم تلاش کنیم وافکار جامعه را درست کنیم واندیشه آن‌ها را الهی کنیم.
حجت الاسلام «یزدان پرست» مسئول فرهنگی وزارت نیرو در این همایش گفت: شرکت توزیع برق لرستان هم از نظر مذهبی و فرهنگی کاملاً خوب عملکرد است و جای تقدیر و تشکر از مهندس بحرینی به خاطر زحماتی که در این عرصه انجام داده است.
وی در باب امام زمان (عج) اظهار داشتند: ما هرچه که داریم از این ذخیره الهی است. در دعا‌ها داریم که گویند وظیفه دولت کریمه حضرت ولی عصر احیا کردن دین خدا و معرفت الهی است. خداوند زمین را به عدالت ولی عصر، پس از مرگ رهبران ستمگر که ظالم جامعه بشریت هستند از دست ستمگران نجات می‌دهد.
وی همچنین در خصوص محور‌های دولت کریمه امام زمان (عج) اظهار داشت: محور دولت کریمه ولی عصر رفع ظلم و فساد در جامعه، ایجاد امنیت در جهان، امید، نشاط و وعده آرامش است. رفع همه اختلاف‌ها از نکاتی است که در قرآن از آن به عنوان نعمت یاد شده است.
وی در سخنانی در خصوص برق رسانی به روستا‌ها و مناطق محروم و صعب العبور اظهار داشت: امیر المومنین (ع) می‌فرماید شهر‌ها را آباد کنید. در نظام، برق رسانی به نقاط صعب العبور و محروم جهاد می‌باشد. باید فقر را از بین ببریم و بهانه تراشی نکنیم که مردم در سختی باشند. وی خطاب به کارکنان شرکت برق گفتند: شما مشعل داران تلاش کنید این محور (محرومیت زدایی و آبادانی شهر‌ها) پیاده شود. صنعت برق کشور جایگاهی اقتصادی دارد. برخی از مناطق خیلی صعب العبور می‌باشند. چه از لحاظ برق و چه آب، همه شما که در این رشته کار می‌کنید سربازان امام زمان (عج) می‌باشید. ایشان توصیه نمودند از قرآن غافل نشوید چون در روز قیامت از ما شکایت می‌کند.
وی در پایان گفت: در کار ما برنامه سالیانه ارائه می‌شود واگر بحثی و انتقادی باشد بررسی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز