خبرگزاری کار ایران

رواسای ستاد قالیباف و روحانی برای تحول در لرستان با هم دیدار کردند

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۷۲

اعضای ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در لرستان با اعضای ستاد مرکزی حسن روحانی رئیس جمهور منتخب در این استان با یکدیگر دیدار کردند.

ایلنا: اعضای ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در لرستان با اعضای ستاد مرکزی حسن روحانی رئیس جمهور منتخب در این استان با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‎آباد، رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در این دیدار که در ستاد انتخاباتی روحانی در خرم‎آباد برگزار شد، ضمن تبریک انتخاب روحانی به عنوان منتخب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: تاکنون رقابت‎های دوستانه‎ای در ستاد نامزدهای انتخاباتی انجام می‎شد، ولی هم اکنون این موضوع به یک رفاقت تبدیل شده است.
حجت‌الله یگانه افزود: تلاش موثر اعضای ستاد نامزدهای ریاست جمهوری، نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تحقق حماسه سیاسی داشته است.
وی اظهار داشت: هدف فعالان ستاد تمام نامزدها، پیشرفت و توسعه لرستان در ابعاد مختلف بوده و امروز نیز این افراد به ویژه اعضای ستاد قالیباف، آمادگی خود برای همکاری در راستای آبادانی استان با ریاست جمهوری منتخب را اعلام می‎کنند.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی گفت: مردم حماسه سیاسی مدنظر رهبری را به واقع تحقق بخشیدند که نقش اعضای ستادهای انتخاباتی در این مهم انکارناپذیر است.
حبیب‌الله خجسته‌پور افزود: روحانی هم اکنون رئیس جمهوری منتخب ایران است و تلاش وی و مجموعه‎اش در راستای رفع مشکلات تمام اقشار مختلف جامعه است.
وی تصریح کرد: همگی تلاش می‎کنیم، با تدبیر و امید و حمایت از افراد برتر و توانمند گام مهمی در راستای اعتلای ایران اسلامی و استان لرستان برداریم.
خجسته‌پور گفت: مردم لرستان بار دیگر در این انتخابات ثابت کردند، همواره پشتیبان نظام و ولی فقیه هستند و رسیدگی به مشکلات آنان قدردانی از این حضور حماسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز