خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان خبر داد:

سرمایه گذاری144 هزار میلیارد ریال اعتبار برای فرصت های شغلی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۷۷

بر اساس سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان، 144 هزار میلیارد ریال اعتبار به منظور ایجاد فرصت های شغلی در این استان سرمایه گذاری خواهد شد.

براساس سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان، 144 هزار میلیارد ریال اعتبار به منظور ایجاد فرصت های شغلی در این استان سرمایه گذاری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم اّباد، حامد ویسکرمی در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال استان، افزود: برای ایجاد این تعداد شغل 760 طرح اشتغالزا با بیش از 21 هزار و 252 میلیارد ریال تسهیلات ریالی و 710 میلیون یورو تسهیلات ارزی در استان اجرا شده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: 22 هزار و 282 فرصت شغلی جدید از نیمه دوم سال 89 تاکنون در استان لرستان تثبیت و ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: براساس سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان، 144 هزار میلیارد ریال اعتبار به منظور ایجاد فرصت های شغلی در این استان سرمایه گذاری خواهد شد.

ویسکرمی گفت: این حجم سرمایه گذاری به صورت 47 درصد در بخش خدمات، 37 درصد در بخش صنعت و بیش از 15 درصد در بخش کشاورزی انجام خواهد شد.

به گفته وی، سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان به عنوان ملاک و برنامه مشخص و هدفمند فعالیت های مرتبط با اشتغالزایی به عنوان نخستین استان کشور در شورای عالی اشتغال به تصویب رسیده است.

وی اظهار داشت: براساس برنامه پیش بینی شده دراین سند با انجام این حجم سرمایه گذاری، 103 هزار فرصت شغلی جدید و مولد در استان لرستان ایجاد خواهد شد.

ویسکرمی گفت: در سال 91 بالغ بر 434 میلیارد ریال تسهیلات بانکی نیز به بخش تعاونی استان لرستان تزریق شده است.

وی افزود: علاوه بر این 100 میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل صندوق توسعه ملی نیز در راستای توسعه فعالیت های بخش تعاونی استان سرمایه گذاری شده است.        

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز