خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

عملیات اجرایی ساختمان دانشكده علوم قرآنی خرم‌آباد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۸۲

عملیات اجرایی ساخت دانشكده علوم قرآنی خرم‌آباد، عصر پنج‌شنبه، دوم خرداد با حضور رئیس و معاونین دانشكده علوم و معارف قرآن كریم در منطقه كمالوند خرم‌آباد آغاز شد.

ایلنا:عملیات اجرایی ساخت دانشكده علوم قرآنی خرم‌آباد، عصر پنج‌شنبه، دوم خرداد، با حضور رئیس و معاونین دانشكده علوم و معارف قرآن كریم در منطقه كمالوند خرم‌آباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ساختمان دانشكده علوم قرآنی خرم‌آباد در زمینی به مساحت هشت هكتار در منطقه كمالوند خرم‌آباد در چهار طبقه احداث می‌شود كه طبقه همكف شامل ورود، اتاق مدیر، اتاق اساتید، نمازخانه، اداری، اتاق مشاور، آسانسور، وضوخانه، نمازخانه، سرویس بهداشتی، آبدارخانه، طبقه اول شامل آزمایشگاه، كلاس درس و طبقه اخر شامل سالن اجتماعات، كلاس درس، سمعی، بصری و كامپیوتر، آبدارخانه و... است.

در مراسم كلنگ‌زنی این دانشكده كه عصر پنج‌شنبه، دوم خرداد انجام گرفت، آیت‌الله عابدی، رئیس دانشكده علوم و معارف قرآن كریم، معاونین دانشكده علوم و معارف قرآن كریم، حبیب‌الله دهمرده، استاندار لرستان و معاونین استاندار، مهدی صلاح، رئیس دانشكده علوم قرآنی خرم‌آباد و جمعی از مدیران و اعضای شورای اداری استان لرستان حضور داشتند.

یادآور می‌شود، استانداری لرستان، مبلغ دو میلیارد تومان از هزینه ساخت دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد را تقبل کرده است.

آیت‌الله عابدی، رئیس دانشگاه علوم و معارف اسلامی كشور عصر پنج‌شنبه، دوم خردادماه در مراسم كلنگ‌زنی دانشكده علوم قرآنی خرم‌آباد كه با حضور مسئولان استانی در منطقه كمالوند خرم‌آباد انجام گرفت در جمع خبرنگاران لرستانی از اضافه شدن شش رشته به رشته‌های دانشگاه علوم و معارف قرآنی خبر داد و گفت: این رشته‌ها شامل قرآن و مدیریت، قرآن و سیاست، قرآن و علوم تربیتی و قرآن و فیزیك است.

وی افزود: به جزء رشته قرآن و فیزیك كه در دانشكده علوم قرآنی سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است مابقی رشته‌ها در دانشگاه‌های علوم قرانی قم و تهران ایجاد شده است.

آیت‌الله عابدی وضعیت دانشگاه علوم و معارف قرآنی در مقایسه با سایر دانشگاه‌های كشور را مثبت ارزیابی كرد و گفت: با وجودی كه دانشگاه علوم و معارف قرآنی در ایران یك سابقه 70 تا 80 ساله دارد اما توانسته جایگاه خود در بین دانشگاه‌های كشور را پیدا كند و در حال حاضر این دانشگاه در مقاطع دكترا نیز دانشجو دارد.

همچنین، حجت‌الاسلام اكبری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و معارف قرآنی كشور در جمع خبرنگاران لرستانی گفت: در مراكز و شهرهای استان‌ها كه متقاضی راه‌اندازی دانشكده‌های علوم قرآنی باشند بایستی هزینه‌های تاسیس بنا و آموزش را تأمین كنند و بعد از تأمین هزینه‌ها متولیان امر در سازمان اوقاف و امور خیریه و دانشگاه علوم و معارف قرآن كریم عهده‌دار امور مربوط به اداره دانشكده می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز