خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان

رمز موفقیت ایران اسلامی در دفاع مقدس حرکت در مسیر خدا بود

asdasd

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: رمز موفقیت ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس حرکت در مسیر خدا بوده است.

خرم آباد - ایلنا: معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: رمز موفقیت ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس حرکت در مسیر خدا بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حسن شریعت نژاد سه شنبه  در جلسه کارگروه تخصصی خانواده و بانوان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: در 8 سال دفاع مقدس همه کشورها با امکانات نظامی خود علیه ایران اسلامی جنگیدند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس با کمترین امکانات نظامی توانستند مقابل دشمنان بایستند، ادامه داد: در 8 سال دفاع مقدس بود که انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان صادر شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه در 8 سال دفاع مقدس ابرقدرتهای بزرگ دنیا توسط رزمندگان ایران اسلامی شکست خوردند بیان داشت: ملت ایران و رزمندگان با تاسی از امام راحل 8 سال دفاع جانانه داشتند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.

شریعت نژاد با تاکید بر اینکه اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون ریختن خون هزاران شهید در 8 سال دفاع مقدس است بیان داشت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که می شود در برابر ابرقدرت های ظالم ایستاد و پیروز شد.

وی با اشاره به پیشرفتهای ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب و 8 سال دفاع مقدس بیان داشت: امروز ایران اسلامی در بخش های علمی، فناوری هسته ای، اقتصادی و... جزء 10 کشور اول جهان است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه رمز موفقیت ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس حرکت در مسیر خدا بوده است یادآور شد: حرکت در این مسیر موجب شده که ایران اسلامی و مسلمانان هر روز مقتدرتر و در مقابل جبهه کفر هر روز ضعیف تر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز