خبرگزاری کار ایران

دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول جوانان کشور/

پیروزی جوانان گهردورود بر شهرداری تبریز

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۵۰

تیم فوتبال جوانان گهر دورود در جریان هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول جوانان کشور موفق شد با یک گل از سد میهمان خود شهرداری تبریز عبور کند.

 تیم فوتبال جوانان گهر دورود در جریان هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول جوانان کشور موفق شد با یک گل از سد میهمان خود شهرداری تبریز عبور کند

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم اّباد، در این بازی که در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد جوانان دورودی موفق شدند با گل دقیقه چهار یاسر مفتاحی حریفان خود را شکست دهند و امتیازات خود در صدرجدول را به عدد 29 برسانند.این تیم با حمایت مسوولان اداره ورزش و هیات فوتبال دورود محمود رحمتی و منوچهر کرنوکر با مربیگری محمود رحمتی و محمد نصرتی و حضور بازیکنان با آینده و بومی در اندیشه بزرگی و صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان ایران است.

این تیم برخلاف تیم بزرگسالان گهر آینده روشنی دارد. در این دیدار برای گهردورود حسن امبر منادی، علی احمدی، مهدی پرور، محسن لشنی، مصطفی ایمانی، علی حاجی‌وند، مهدی منتظری، محمد عسگری، محمد احمدوند، حسین شیخی (علی حسنی سریع گو)، محمدرضا افشین، سرمربی محمود رحمتی و مربی محمد نصرتی

علت انجام این بازی در خرم آباد برگزاری بازی تیم بزرگسالان گهر مقابل صبا است که روز یکشنبه در ورزشگاه تختی دورود انجام خواهد شد.

"پتو لاله" اصفهان نزدیک ترین تعقیب کننده گهر قرار بود جمعه مقابل تیمی از قروه بازی کند که به دلیل بارندگی شدید در قروه به زمان دیگری موکول شد.

بنابر این گزارش اگر "پتو لاله" بازی این هفته خود را واگذار کند نماینده لرستان در سه هفته مانده به اتمام لیگ صعود خود به لیگ برتر جوانان را جشن خواهد گرفت، در غیر این صورت گهر با پیروزی در بازی هفته آینده نیز می تواند به خواسته خود برسد.

جوانان گهر دورود پنجشنبه آینده باید در همدان به مصاف شهرداری این شهر بروند که پیروزی در آن می تواند تضمین کننده صعود به لیگ برتر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز