خبرگزاری کار ایران

نماینده درود و ازنا:

انتخاب دورود به عنوان پایتخت فرهنگی- ورزشی نشان فرهنگ بالای لرستان است

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۱۳

قائد رحمت همچنین با تشکر از میزبانی مطلوب مردم دورود، افزود: مردم دورود با انجام میزبانی شایسته و اجرای کارهای ارزشی در زمان برگزاری بازی‌ها در دورود نشان دادند دارای فرهنگی غنی هستند.

 خرم آباد-ایلنا: قائد رحمت همچنین با تشکر از میزبانی مطلوب مردم دورود، افزود: مردم دورود با انجام میزبانی شایسته و اجرای کارهای ارزشی در زمان برگزاری بازی ها در دورود نشان دادند دارای فرهنگی غنی هستند.

عباس قائدرحمت در گفتگو با ایلنا، گفت: باید خدمت تمامی مردم لرستان با افتخار عرض کنم که امروز در صحن مجلس شهرستان دورود به عنوان پایتخت فرهنگی ورزشی کشور معرفی شد که این امر نتیجه حرکات فرهنگی و اخلاقی مردم دورود در بازی های خانگی گهر است.
وی از بازگشت حسین هدایتی به گهر حمایت کرد و گفت: رفتن هدایتی از گهر در شرایطی که تیم داشت، ضربات زیادی را به این تیم وارد می کرد.

نماینده مردم دورودافزود: پس از کناره گیری هدایتی از تیمداری در لرستان مردم دورود نگران این موضوع بودند که اگر مجموعه جدیدی به عنوان اسپانسر و حامی مالی باشگاه گهر را در اختیار بگیرند ممکن است تغییراتی را در تیم ایجاد کند و این اصولا به ضرر گهر بود.

وی همچنین عنوان کرد: البته تمامی مردم و مسئولین موافق بازگشت آقای هدایتی بودند که خوشبختانه این موضوع مصادف شد با تصمیم شخصی وی برای بازگشت به گهر و حمایت حسین هدایتی از گهر حداقل تا پایان فصل می تواند شانس این تیم را برای بقا در لیگ بالا ببرد.

قائد رحمت بیان داشت: اگر هدایتی تا پایان فصل تیم را حمایت کند پس از آن زمان کافی داریم تا برای سال آینده برنامه ریزی کنیم.

وی همچنین در خصوص استعفای مدیرعامل باشگاه گهر دورود نیز گفت: قبل از هر چیز از زحمات آقای آیت‌الله‌زاده که در این مدت متحمل شدند تشکر می کنم، اما در مورد استعفای ایشان باید عنوان کنم که این نظر خودشان بوده و به طور قطع برای این تصمیم دلایل خاص خودشان را داشته اند.

وی افزود: انتخاب مدیرعامل در حیطه اختیارات هیئت مدیره باشگاه است و این هیئت هر شخصی را که صلاح بداند انتخاب خواهد کرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص اخبار منعکس شده پس از بازی مقابل ذوب آهن گفت: این شایعات را بی پایه و اساس می دانم و شاید این مربوط به عده ای معدود باشد که قصد جریان سازی برای رسیدن به اهداف خود را داشته باشند، ولی اطمینان دارم برای مردم دورود تنها موفقیت تیمشان اهمیت دارد و مهم نیست چه کسی در رأس امور قرار داشته باشد.

قائدرحمت همچنین با تشکر از میزبانی مطلوب مردم دورود، افزود: مردم دورود با انجام میزبانی شایسته و اجرای کارهای ارزشی در زمان برگزاری بازی‌ها در دورود نشان دادند دارای فرهنگی غنی هستند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز