خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی میزاث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان

سرپرست جدید قلعه فلك الافلاك منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۴۸

در جلسه ای كه در محل دفتر مدیر كل با حضور معاونین اداره كل برگزار شد، مدیر كل میزاث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، مسعود نعمتی نیا را بعنوان سرپرست جدید مجموعه قلعه فلك الافلاك را منصوب كرد.

ایلنا - خرم آباد: در جلسه ای كه در محل دفتر مدیر كل با حضور معاونین اداره كل برگزار شد،  مدیر كل میزاث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، آقای مسعود نعمتی نیا را بعنوان سرپرست جدید مجموعه قلعه فلك الافلاك را منصوب كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قدیم و جدید مجموعه تاریخی فلک الافلاک  با حضور جمعی از مدیران و کارکنان میزاث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در خرم آباد برگزار شد.

پیش از این ˈدیانوش چراغیˈ برای مدت 15 سال مسوولیت قلعه فلک الافلاک خرم آباد را برعهده داشت که به تازگی به عنوان معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان منصوب شده است.

مدیر حراست و معاون اداری مالی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از جمله سوابق اجرایی مسعود نعمتی نیا است.

قلعه تاریخی فلک الافلاک با پنج هزار و 300 مترمربع مساحت در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز