خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل بیمه سلامت لرستان:

59 درصد جمعیت لرستان از خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۳۴

سرپرست ادره کل بیمه سلامت لرستان گفت: در حال حاضر 40 درصد از کارکنان بیمه سلامت استان را بانوان شاغل تشکیل می‌دهند که فعالیت این افراد منجر به ارائه خدمت مطلوب به مردم به ویژه بیمه شدگان این بیمه شده است.

ایلنا - خرم آباد: سرپرست اداره کل بیمه سلامت لرستان گفت: در حال حاضر 40 درصد از کارکنان بیمه سلامت استان را بانوان شاغل تشکیل می دهند که فعالیت این افراد منجر به ارائه خدمت مطلوب به مردم به ویژه بیمه شدگان این بیمه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، دکتر ˈمریم آزادیˈ روز سه شنبه در جریان بازدید استاندار لرستان از بیمه سلامت لرستان افزود: از مجموع 105 نیروی شاغل در این اداره کل همچنین 60 درصد آنان را مردان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی بیمه سلامت لرستان سلامت نگری، عدالت محوری در سلامت و ارتقای فعالیت های موثر در حوزه اجرایی طرح پزشک خانواده در استان است، افزود: این گونه فعالیتها با تلاش و کوشش ویژه کارکنان شاغل در این اداره کل صورت می گیرد که تاکنون خدمات مطلوبی به افراد بیمه شده در استان ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع یک میلیون و 38 هزار نفر معادل 59 درصد جمعیت استان لرستان از خدمات بیمه ای بیمه سلامت لرستان بهره مند هستند که این اداره کل تلاش جدی خود را برای ارائه خدمت بهتر به مردم انجام داده است.

دکتر آزادی افزود: همچنین بیمه سلامت لرستان به یک هزار و 50 بیمار خاص در زمینه بیماری های هموفیلی، دیالیزی، تالاسمی و بیماران مبتلا به ام اس خدمات ارائه می دهد و تمامی داروهای موردنیاز این افراد به صورت رایگان به آنان داده می شود.

وی با اشاره به اینکه تنها برخی داروهای بیماران مبتلا به ام اس با 10 درصد فرانشیز به آنان داده می شود، اظهار داشت: در حال حاضر خدمات مطلوب بیمه ای در هشت شهرستان و 107 مرکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت به افراد بیمه شده در استان ارائه می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز