خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس:

تعلل بانک ملی وزیر اقتصاد را به مجلس می‌کشاند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۲۷

مجتمع کشت و صنعت لرستان سالهاست در تعطیلی به سر می‌برد و چشم به راه واگذاری به سرمایه گذاران دارای صلاحیت است، موضوعی که با توجه به موانعی که بر سر راه آن قرار دارد به گفته نمایندگان خرم آباد وزیر اقتصاد را برای پاسخگویی به مجلس خواهد کشاند.

ایلنا - خرم آباد: مجتمع کشت و صنعت لرستان سالهاست در تعطیلی به سر می برد و چشم به راه واگذاری به سرمایه گذاران دارای صلاحیت است، موضوعی که با توجه به موانعی که بر سر راه آن قرار دارد به گفته نمایندگان خرم آباد وزیر اقتصاد را برای پاسخگویی به مجلس خواهد کشاند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک ملی می خواهد کشت و صنعت را به مزایده بگذارد، افزود: در این راستا نمایندگان خرم آباد خواستار ترک مزایده این صنعت توسط این بانک شده اند.

آقامحمدی با بیان اینکه برای ترک مزایده این صنعت توسط بانک با رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور جلسه داشته ایم، گفت: در این راستا اگر بانک ملی می خواهد این صنعت را به مزایده بگذارد باید شرایط لازم را در این زمینه رعایت کند.

وی با بیان اینکه نباید شرایط به گونه ای باشد که کشت و صنعت در این مزایده به دست دلالان بیفتد، ادامه داد: نباید مانند گذشته این صنعت به عنوان یک پشتوانه سرمایه ای به نام دلالان ثبت شود.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این صنعت متعلق به مردم است، عنوان کرد: متاسفانه در گذشته کشت و صنعت لرستان در معامله های صوری با کل امکانات و تجهیزات توسط دلالان فروخته می شد.

تعلل بانک ملی وزیر اقتصاد را به مجلس می کشاند

آقامحمدی با اشاره به تعلل بانک ملی در این زمینه بیان داشت: در ادامه پیگیریها و با توجه به تعلل بانک ملی در این زمینه به عنوان نمایندگان خرم آباد از وزیر اقتصاد و دارایی در این زمینه سئوال کرده ایم.

وی تصریح کرد: حقوق مردم تا کنون در این زمینه معطل مانده و به طور حتم نمایندگان خرم آباد وزیر اقتصاد و دارایی را برای پاسخ دادن به مجلس فرا می خوانند.

به هر روی کارخانه چرم و پوست و مجتمع کشت و صنعت لرستان از جمله واحدهای تولیدی هستند که سالهاست به دلیل خصوصی سازی غیراصولی در دهه 70 به تعطیلی کشیده شده اند و در طول دو دهه اخیر راه اندازی این واحدها همواره به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم استان مطرح بوده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" آرزوی 20 ساله مردم لرستان را برای احیا این واحدهای تولیدی برآورده می کند یا گره کور این واحدهای صنعتی سر وا شدن ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز